کد خبر: 500371
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۰۹:۲۹:۱۴
| |

واکنش حماس به افتتاح سفارت تل‌آویو در امارات

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، افتتاح سفارت اسرائیل در ابوظبی، بیانگر پافشاری دولت امارات به ارتکاب اشتباه عادی سازی روابط با این رژیم است.

واکنش حماس به افتتاح سفارت تل‌آویو در امارات
کد خبر: 500371
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۰۹:۲۹:۱۴

اعتمادآنلاین| حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرد، افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی منعکس کننده پافشاری دولت امارات بر اشتباهی است که با امضای توافق عادی سازی روابط با اسرائیل مرتکب آن شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وی در ادامه افزود، همزمان بودن افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی با عملیات تخریب در محله «سلوان» واقع در شهر قدس اشغالی بر این مسأله تأکید دارد که ما بی‌وقفه نسبت به آن هشدار داده و اعلام کردیم که توافق‌های عادی سازی روابط، رژیم اشغالگر را به تشدید حملاتش علیه ملت فلسطین و مقدسات آنها ترغیب می‌کند.

روز سه‌شنبه، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان سفر خود به امارات، سفارت اسرائیل در ابوظبی را افتتاح و طی سخنرانی خود این رویداد را «لحظه‌ای تاریخی» توصیف کرد.

لاپید، نخستین وزیر رژیم صهیونیستی است که از زمان امضای توافق عادی‌سازی روابط بین دو طرف در سپتامبر 2020 به امارات سفر کرد.

پیشتر نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر یک مغازه تجاری در محله «البستان» را پس از یورش به این محله، تخریب کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها