کد خبر: 500374
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۰۹:۴۲:۴۲
| |

یورو ۲۰۲۰:

شوچنکو: تیم من به خاطر تعهد و لیاقتش عشق تمام مردم اوکراین است/ امیدوارم ایتالیایی‌ها هم از ما حمایت کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین رویکرد مردانش و عملکرد آنها را در بازی مقابل سوئد و کسب جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 را ستود.

شوچنکو: تیم من به خاطر تعهد و لیاقتش عشق تمام مردم اوکراین است/ امیدوارم ایتالیایی‌ها هم از ما حمایت کنند
کد خبر: 500374
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۰۹:۴۲:۴۲

اعتمادآنلاین| تیم ملی اوکراین با غلبه بر سوئد به عنوان آخرین تیم به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 راه پیدا کرد. شاگردان آندری شوچنکو در مصاف با سوئد در شهر گلاسکوی اسکاتلند، حریف خود را که در وقت‌ اضافه اول 10 نفره شد، با نتیجه 2 بر یک شکست دادند تا در مرحله بعدی حریف سرسخت‌تری مانند انگلیس داشته باشند.

به گزارش تسنیم، شوچنکو پس از این بازی گفت: هر دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند. بازی جالبی را شاهد بودیم. هیچ‌یک از تیم‌ها نمی‌خواستند با چنین پایان دراماتیکی به کارشان خاتمه دهند. تیم من به خاطر عملکرد و تعهدی که در این بازی به نمایش گذاشت، لایق عشق تمام مردم اوکراین است.

کاپیتان سابق تیم ملی اوکراین افزود: از همان ابتدای مسابقه برای بازی‌مان برنامه داشتیم و می‌دانستیم که باید چگونه بازی کنیم. می‌دانستیم که کدام بازیکنان در جریان بازی می‌توانند به قدرت تیم ما اضافه کنند. به همین دلیل بازیکنانی که به میدان فرستادیم باعث شدند عملکردمان بهتر شود و در نهایت نتیجه گرفتیم.

ستاره پیشین میلان تأکید کرد: من به بازیکنانم افتخار و این پیروزی را به مردم اوکراین تقدیم می‌کنم که همیشه با شور و اشتیاق ما را تشویق کردند. ما واقعاً با جان و دل بازی کردیم. از آن دسته از هواداران‌مان که برای تشویق ما به اینجا (گلاسکو) آمدند بسیار تشکر می‌کنم. همسر و فرزندانم هم جزو همین نفرات هستند. حالا امیدوارم که برای بازی بعدی‌مان (در رم برابر انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی) هم مردم ایتالیا ما را حمایت کنند.

شوچنکو در پاسخ به این سؤال که آیا مربیگری همان احساساتی را در او ایجاد می‌کند که دوران بازیگری‌اش داشت، عنوان کرد: خب اینها دو مقوله متفاوت هستند اما مربیگری هم احساسات جنون‌آمیزی به شما می‌دهد و ارزشش را دارد که آن را تجربه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها