جهاد اسلامی فلسطین:

در جواب هر عملیات ترور از سوی اسرائیل، تل‌آویو را بمباران می‌کنیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: ما به هر گونه عملیات تروری که رژیم اشغالگر چه در داخل و چه خارج انجام دهد، با بمباران تل‌آویو پاسخ خواهیم داد.

در جواب هر عملیات ترور از سوی اسرائیل، تل‌آویو را بمباران می‌کنیم
کد خبر: 500548
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۴:۳۸:۵۹

اعتمادآنلاین| زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در استقبال از هیاتی از موسسه پژوهش‌های بین‌المللی در بیروت اظهار کرد: بیشتر سلاح‌هایی که مقاومت فلسطین در غزه استفاده می‌کند، ساخت داخل است و ما همواره تلاش می‌کنیم ابزارهای قدرت را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، النخاله در این دیدار بازنگری عمیق در پروژه صهیونیستی را خواستار شد و گفت: نبرد اخیر باعث شد دشمن صهیونیستی پیش از هرگونه حمله‌ای به غزه هزار بار به آن فکر کند؛ چرا که از پرداخت صورت حساب سنگین آن ناتوان است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بر روی پروژه‌ای بر خلاف پروژه صهیونیستی کار می‌کنیم، گفت: مهم‌ترین دستاورد نبرد اخیر علیه دشمن صهیونیستی اصلاح بینش صهیونیست‌ها و ارتقای آگاهی اعراب است و حجم این دستاورد باعث می‌شود ما امروز دستاوردهای بزرگتری برای مساله فلسطین داشته باشیم.

او افزود: سربازان صهیونیستی در این نبرد جرأت نکردند از خط غزه با اینکه مساحت کوچکی داشته و منطقه‌ای هموار است، عبور کنند. دوره‌ای که شارون هر زمان می‌خواست به غزه حمله می‌کرد، گذشته است، استکبار او به جایی رسیده بود که در جریان حمله به لبنان در سال 1982 مدعی شد که می‌تواند با همان ارتش به کراچی برسد.

النخاله فاش کرد: بیشتر سلاح‌هایی که مقاومت فلسطین در غزه از آنها استفاده می‌کند، ساخت داخل هستند و ما همواره تلاش می‌کنیم ابزارهای قدرت را در اختیار داشته باشیم و مردم خود را به مبارزه با دشمن تشویق می‌کنیم.

دبیرکل جهاد اسلامی با اشاره به اینکه روحیه وحدت ملی از عوامل اصلی موفقیت نیروهای مقاومت در دستاوردهای مهم این نبرد است، تاکید کرد: قدس برای ما باقی خواهد ماند.

او در ادامه نیز هشدار داد: ما به هرگونه عملیات تروری که رژیم اشغالگر چه در داخل و چه خارج انجام دهد، با بمباران تل‌آویو پاسخ خواهیم داد.

این چهره فلسطینی افزود: پروژه‌های سازش و آنچه برنامه‌های این مرحله خوانده می‌شوند، شکست خوردند و درگیری با دشمن در واقع یک جنگ هویتی است و ما تا آزادسازی و بازپس‌گیری سرزمینمان مبارزه می‌کنیم.

او ادامه داد: آنها مدعی هستند که فلسطین متعلق به آنها است و مسجد الاقصی بر روی هیکل سلیمان بنا شده و همچنین کرانه باختری و قدس را مرکز پروژه صهیونیستی خود می‌دانند، بنابراین دشمن در مذاکرات و یا براساس خواست جامعه جهانی، هیچ بخشی از فلسطین را هرگز ارائه نخواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها