کد خبر: 500725
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۲:۲۴:۱۱
| |

با حضور امیر سرلشکر موسوی:

آئین معارفه جانشین قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء برگزار شد

آئین معارفه جانشین قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور در ستاد این قرارگاه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

آئین معارفه جانشین قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء برگزار شد
کد خبر: 500725
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۲:۲۴:۱۱

اعتمادآنلاین| طی حکمی از سوی امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ دوم پاسدار «قدرت‌الله اسدی‌نیا» به عنوان جانشین قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور معرفی و منصوب شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش، فرمانده کل ارتش در این مراسم با اشاره به اهمیت و حساسیت جایگاه قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: انتظار می‌رود این قرارگاه به یک الگو در نیروهای مسلح تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تمامی افتخارات و برکات دوران دفاع مقدس به برکت کار جمعی و اتحاد بین نیروهای مسلح حاصل شده است، اظهار داشت: قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) پیشرفت‌های بسیار خوبی در ارتقای قدرت شبکه یکپارچه پدافند هوایی داشته اما لازم است ضمن تقویت اطمینان در مسئولان کشور نسبت به افزایش اعتماد به نفس در رزمندگان این عرصه حساس اهتمام بیشتری ورزد و نفوذناپذیری آسمان ایران اسلامی را مورد توجه جدی قرار دهد.

موسوی با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات‌های مشترک آن دوران حماسی، تصریح کرد: حلاوت، اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در دوران با شکوه دفاع مقدس که رمز پیروزی ما در آن دوران بود و طعم شیرین خاطرات عملیات‌های مشترک هشت سال دفاع مقدس همچنان در اذهان باقی است.

امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) نیز در حاشیه این مراسم خاطرنشان کرد: به لطف خدا و با تدابیر راهگشای فرمانده معظم کل قوا، از همان روزهای اول تشکیل قرارگاه مشترک پدافند هوایی، قدم‌های بسیار خوبی در راستای ارتقای توان رزم مجموعه پدافند هوایی کشور برداشته شد.

وی ادامه داد: شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور با ترکیب مقدس پدافند هوایی ارتش و سپاه، امروز از یک هماهنگی و هم‌افزایی بالایی برخوردار شده و در بهترین وضعیت ممکن قرار گرفته است.

به گفته فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، توان رزم نیروهای مسلح ایران، با انسجام کامل بین سامانه‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه و با گسترش در اقصی نقاط ایران اسلامی به ویژه در مراکز حساس و حیاتی کشور افزایش چشمگیری داشته است.

سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: با تشکیل قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) یک حرکت مشترک با شرایط جدید و جهش تاثیرگذار پایه‌گذاری شد و با کامل شدن ارکان، ساختار و اقداماتی که باید توسط براداران ما در ارتش و سپاه صورت گیرد، در آینده شاهد بروز هم‌افزایی و موفقیت‌های بیشتر در عرصه پدافند هوایی کشورمان هستیم.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار قدرت‌الله اسدی نیا، جانشین قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله فرماندهی گروه پدافند هوایی فارس، فرماندهی مرکز تعمیرات تخصصی نیروی هوافضا، فرماندهی دانشکده و پژوهشکده پدافند هوایی و فرماندهی دانشگاه هوافضای عاشورای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها