جان باختن سه نفر در تصادف زنجیره‌ای در محور تهران قم

رئیس پلیس راه پایتخت گفت: یک دستگاه خودروی تریلی با بار آهن که در جاده قدیم تهران – قم در حال حرکت بوده با 9 دستگاه خودروی سواری برخورد کرده و موجب بروز تصادف زنجیره ای شده است.

جان باختن سه نفر در تصادف زنجیره‌ای در محور تهران قم
کد خبر: 500742
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۳:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نورالله خادم، رئیس پلیس راه پایتخت از وقوع تصادف زنجیره‌ای در فشافویه خبر داد و اظهار داشت:ساعت 18:45 روز گذشته وقوع یک فقره تصادف برخورد یک دستگاه تریلی کفی با سایر خودروها در جاده قدیم تهران-قم، قبل از پلیس راه حسن آباد به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: با حضور ماموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی تریلی با بار آهن که در جاده قدیم تهران - قم در حال حرکت بوده با 9 دستگاه خودروی سواری برخورد کرده و موجب بروز تصادف زنجیره ای شده است.

رئیس پلیس راه تهران با بیان اینکه در این حادثه سه نفر کشته و 11 نفر مجروح شدند، اعلام کرد: یک راننده و 2 نفر از سرنشینان خودروها جان‌باخته و 8 راننده و 3 سرنشین مجروح شدند که توسط عوامل امدادی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این تصادف همزمان با وزش طوفان شن در مناطق جنوبی تهران رخ داده است خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها