انصاری‌فرد:

قرعه‌کشی اهمیتی نداشت، فقط به جام جهانی فکر می‌کنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: گروه‌بندی و قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی برای ما اهمیتی نداشت زیرا فقط به جام جهانی فکر می‌کنیم.

قرعه‌کشی اهمیتی نداشت، فقط به جام جهانی فکر می‌کنیم
کد خبر: 500771
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۴:۴۱:۵۳

اعتمادآنلاین| مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا امروز (پنجشنبه) برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم‌های کره جنوبی، امارات، عراق، سوریه و لبنان هم‌گروه شد.

به گزارش ایرنا، کریم انصاری‌فرد پس از مشخص‌شدن حریفان ایران در گفت‌ و گو با سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای بازیکنان تیم ملی اهمیت زیادی نداشت که با چه‌ تیم‌هایی هم‌گروه شویم و هیچ نگرانی نداشتیم. تیم ما به‌حدی قدرتمند و فوق‌العاده است که بقیه حریفان از هم‌گروه شدن با ایران ترس و دلهره داشته باشند. هیچ‌کدام از تیم‌ها دوست نداشت که با ما در یک گروه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از نکات بسیار مهم این است که جز بازی با کره جنوبی، سفر طولانی نخواهیم داشت. عراق هم درست است که در بازی اخیر مقابل ما شکست خورد اما در سال‌های قبل همیشه حریف قدری برای ایران بوده است. به این ترتیب ما در تمام مسابقات باید خوب ظاهر شویم و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

انصاری‌فرد در واکنش به اینکه بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند گروهی که ایران در آن قرار گرفتن نسبت به گروه دوم آسان‌تر است گفت: بازی مقابل هیچ حریفی آسان نیست و کار راحتی در پیش نداریم. باید از تجربیات گذشته هم درس بگیریم و بدانیم که کوچک‌ترین غفلتی تیم ملی ایران را در شرایطی سخت قرار می دهد. پس باید با تمرکز و دقت بالا مقابل حریفان قرار بگیریم تا دل مردم را با صعود به جام جهانی شاد کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال را هیچ‌وقت نمی‌شود پیش‌بینی کرد. باید به تمام حریفان احترام بگذاریم و خودمان را به هیچ‌وجه نباید از پیش‌برنده بدانیم. در همین دور هم کار ما برای صعود کمی سخت شده بود. این مساله نشان داد که باید با تمام قدرت و برنامه‌ریزی و تدارک مناسب، بازی به بازی پیش برویم و جواز صعود به جام جهانی را به دست بیاوریم. همه چیز در این مرحله با دور قبل متفاوت خواهد بود و نباید درگیر بحث‌هایی درباره قرعه راحت و آسان بشویم. کارمان راحت نیست. اما ما تیم ملی ایران هستیم و تنها به یک مساله فکر می کنیم؛ حضور در جام جهانی و خوشحال کردن مردم ایران.

گروه‌بندی و برنامه مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم انتخابی جام جهانی

گروه A: ایران، کره جنوبی ،امارات، عراق، سوریه، لبنان

گروه B: ژاپن ،استرالیا ،عربستان، چین، عمان، ویتنام

پنجشنبه 11 شهریور 1400، ایران - سوریه

سه‌شنبه 16 شهریور 1400، عراق - ایران

پنجشنبه 15 مهر 1400، امارات - ایران

سه‌شنبه 20 مهر 1400، ایران - کره جنوبی

پنجشنبه 20 آبان 1400، لبنان - ایران

سه‌شنبه 25 آبان 1400، سوریه - ایران

پنجشنبه 7 بهمن 1400، ایران - عراق

سه‌شنبه 12 بهمن 1400، ایران - امارات

پنجشنبه 4 فروردین 1401، کره جنوبی - ایران

سه‌شنبه 9 فروردین 1401، ایران - لبنان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها