کد خبر: 501098
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۰۹:۳۲:۵۲
| |

وزیر اقتصاد طی پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به سمت ریاست قوه قضائیه را به وی تبریک گفت

دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای به سمت ریاست قوه قضائیه را به وی تبریک گفت.

وزیر اقتصاد طی پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به سمت ریاست قوه قضائیه را به وی تبریک گفت
کد خبر: 501098
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۰۹:۳۲:۵۲

اعتمادآنلاین| به گزارش شادا، متن پیام وزیر اقتصاد بدین شرح است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی‌اژه‌ای

با تقدیم سلام و تحیت

بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست قوه قضاییه که نشان از حسن اعتماد مقام معظم رهبری است، را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.


بی تردید، تخصص و تجارب ارزنده تان طی سال‌های مدید در مسئولیت های مختلف در دستگاه قضایی، چشم انداز روشنی را در تحقق اهداف عالیه نظام در امر قضا مصرح در بیانیه گام دوم انقلاب رقم خواهد زد.

قطعاً کشور در این دوره مدیریتی و در دهه پیشرفت و عدالت که با اراده جمعی مردم و مسئولین علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان، تجربه گرانسنگ کاهش اتکاء بودجه دولت به درآمدهای نفتی را طی می کند، نیازمند بستری امن در فضای اقتصادی برای تبلور فعالیت های اقتصادی مولد است.


مبارزه با پدیده مذموم قاچاق، پولشویی، فرار مالیاتی و همچنین بهبود محیط کسب و کارها، امنیت سرمایه گذاران خارجی، رونق بازار سرمایه و ... از جمله کارویژه هایی است که به حمایت های ویژه قوه قضائیه وابسته می باشد.

در پایان توفیق روزافزون حضرتعالی و کادر قضایی در سراسر کشور را در این مسئولیت خطیر و اعتلای نظام مقدس جمهوری از خداوند متعال مسألت می نمایم.

فرهاد دژپسند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها