کد خبر: 501238
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۳:۲۰:۰۰
| |

مجمع پنهانی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با حضور معاون وزیر!

مجمع عمومی سالانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در سال 1399 به ریاست مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

مجمع پنهانی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با حضور معاون وزیر!
کد خبر: 501238
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مجمع عمومی سالانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در سال 1399 امروز، شنبه 12 تیرماه در شرایطی به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک و سایر اعضای مجمع به صورت حضوری و وبیناری در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که اصحاب رسانه از برگزاری آن بی‌خبر بودند. مسئولان فدراسیون پیش از برگزاری مجمع در ادوار گذشته خبرنگاران مکتوب و تصویری را هم دعوت می‌کردند اما این بار باتوجه به حواشی زیادی که این فدراسیون داشت، تصمیم گرفتند این مجمع را به صورت پنهانی برگزار کنند.

به گزارش فارس، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ضمن پرطرفدار معرفی کردن رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس در مجمع عمومی سالانه این فدراسیون گفت: خوشبختانه علاقه مندی به این رشته ها در سطح جامعه زیاد است و طرفداران بسیاری دارد. این موضوع مهمی است که باید از آن بهره گرفت. قطعاً با امکانات دولتی نمی‌توان به رشد و توسعه در سطح بالا امیدوار بود و باید از بخش خصوصی نیز در این مسیر کمک گرفت.

علی‌نژاد ضمن اشاره به اهمیت داشتن برنامه برای جذب بخش خصوصی گفت: باید با برنامه‌ریزی خوب و حساب شده بخش خصوصی را جذب کرد تا از این طریق باشگاه‌ها توسعه پیدا کرده و افراد بیشتری جذب این رشته‌ها شوند و به دنبال آن بتوان استعدادهای خوبی کشف و برای مدال‌آوری در آینده برنامه‌ریزی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بخش خصوصی افزود: با حضور بخش خصوصی می‌توان درآمدزایی کرد. فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس می‌تواند و باید به‌جایی برسد که دیگر نیازی به کمک‌های دولتی نداشته باشد که طی جلساتی که در آینده با رئیس فدراسیون خواهیم داشت، ابعاد آن را بررسی می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها