کد خبر: 501737
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ۱۲:۰۰:۳۳
| |

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:

ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم هستیم / باید بتوانیم ثبات اقتصادی، امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت وجود ندارد. همه ما ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم و مقام معظم رهبری و پیشگاه خدا هستیم. ما باید بتوانیم ثبات اقتصادی و امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم.

ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم هستیم / باید بتوانیم ثبات اقتصادی، امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم
کد خبر: 501737
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ۱۲:۰۰:۳۳

اعتمادآنلاین| رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت وجود ندارد. همه ما ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم و مقام معظم رهبری و پیشگاه خدا هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در آیین تکریم و معارفه رؤسای قوه قضاییه ضمن تبریک به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، اظهار کرد: به برادر عزیز و گرانقدرم حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی خسته نباشید می‌گویم؛ اطمینان دارم که با شناختی که از آقای محسنی اژه‌ای دارم و بل شناختی که از قوه قضاییه دارم، ان شاالله این حرکت با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ما امروز در کشور در شرایط سختی به سر می‌بریم. شرایط برای مردم سخت‌تر از همیشه است؛ هم از بُعد مسائل اقتصادی و هم از بُعد مسائل اجتماعی، سرمایه‌های اجتماعی ما رو به کاهش است و اعتماد مردم روز به روز کاهش می‌یابد. البته خداوند را شاکریم که یک دوره جدیدی در اداره کشور آغاز شده و در آستانه شروع به کار و مسئولیت‌پذیری در یک دوره جدید هستیم. این فرصت یک دوره بسیار کم نظیر است. این توقع به حق مردم از ماست و مردم هیچ بهانه‌ای را از ما نخواهند پذیرفت.

وی تأکید کرد: هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت وجود ندارد. همه ما ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم و مقام معظم رهبری و پیشگاه خدا هستیم.

قالیباف ادامه داد: ما ملزم هستیم به اینکه با کارآمدی یک زندگی خوب را با اولویت محرومان و مستضعفان رقم بزنیم و آن را تحقق دهیم. ما باید بتوانیم ثبات اقتصادی و امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم .

رئیس مجلس یازدهم اظهار کرد: روشن است بار اصلی این مسئولیت به عهده دولت محترم در آینده است؛ چراکه اساس ظرفیت‌های کشور در اختیار دولت و قوه مجریه است. روشن و مشخص است که دو قوه دیگر باید این فعالیت‌ها را تکمیل کنند و نقش کلیدی در همکاری و همراهی و هم‌افزایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم باید آثار این همکاری نه تنها در حد سران سه قوه بلکه باید تا آخرین رده‌های سطوح مسئولیتی دیده شود.

قالیباف افزود: تعامل بین قوا بابد به خروجی‌های یکپارچه بیانجامد و رضایت خداوند تبارک و تعالی را در رضایت مردم ببینیم به طوریکه این یکپارچگی را در عمل و خدمت به مردم با همه وجود هم خودمان حس کنیم و هم مردم بر آن صحه بگذارند.

وی ادامه داد: ما باید به سنت‌های الهی باور داشته باشیم و ایمان داشته باشیم نسبت عملکرد، هدف‌ها و نیت‌هایمان برای خدا و به نفع مردم باشد. جنس کارهای ما از جنس کارهای جهادی پرتلاش باشد و جنس کار ما از این باشد که هم خوب کار کنیم و اثربخشی کار خود را در جامعه ببینیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دغدغه واقعی همه ما مسئولان نظام وابسته به نقش ما در زمینه عدالت و عدالت گستری است این وظیفه همه ماست که در این مسیر حرکت کنیم و گام دوم و جوانگرایی و انقلابی‌گری هم در همین چارچوب تعریف می‌شود. انشاالله در این مسیر با هم و تلاش یکایک ما و همراهی مردم، گام‌های جدی برداریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها