کمپین تور مجازی 100 اثر از هنرمندان تجسمی برگزار می‌شود

به مناسبت رونمایی از زیرساخت گالری‌های آنلاین و شروع فعالیت وب‌سایت فروش آثار هنرهای تجسمی، فراخوان دریافت آثار تجسمی و کمپین تور مجازی 100 اثر برگزیده از هنرمندان عرصه تجسمی اعلام شد.

کمپین تور مجازی 100 اثر از هنرمندان تجسمی برگزار می‌شود
کد خبر: 501905
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۰۷:۳۹:۳۲

اعتمادآنلاین| واحد تجسمی حوزه هنری به مناسبت رونمایی از زیرساخت گالری‌های آنلاین خود و همچنین شروع فعالیت وب‌سایت فروش آنلاین آثار تجسمی، از تمامی هنرمندان این عرصه دعوت به عمل می‌آورد تا نسبت به ارسال تصویر آثار خود در بخش‌های نقاشی، خوش‌نویسی، نقاشی‌خط، کارتون، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، چاپ دستی و طراحی به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

به گزارش مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری،50 اثر از آثار منتخب ارسالی به مدت 10 روز در گالری‌های حوزه هنری به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

علاوه بر آن، تور مجازی برای 100 اثر برگزیده برپا خواهد شد. همچنین حوزه هنری مسئولیت فروش آنلاین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره را نیز بر عهده خواهد داشت.

آثار توسط هنرمندان واحد تجسمی حوزه هنری ارزیابی و انتخاب می‌شود.

مقررات ارسال اثر

برای ارسال آثار در مرحله اول، ابتدا باید تصویر اثر با کیفیت 300 دی پی آی و با فرمت JPEG - JPG و حداکثر حجم 20 مگابایت در سامانه بارگذاری شود و درصورتی که آثار در مرحله اول انتخاب شوند، اصل اثر به دبیرخانه ارسال می‌شود. جهت ثبت‌نام، تکمیل فرم شرکت و دریافت کد رهگیری به سایت artfest.ir مراجعه کنید.

تقویم جشنواره

ثبت آثار: 15 مرداد 1400

اعلام نتایج آثار: بعد از داوری آثار ارسالی متعاقباً اعلام خواهد شد.

افتتاح نمایشگاه و معرفی آثار برگزیده متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها