کد خبر: 502020
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۱۱:۵۵
| |

محمدرضا اسلامی،مربی بسکتبال:

نفتی‌ها رفتار زشتی انجام دادند/ برخی بازیکنان 300 درصد بیشتر از فصل قبل می‌خواهند

مربی بسکتبال می‌گوید: با پیشنهادهایی که توسط بازیکنان می‌شود در مسیر خطرناکی قرار گرفته‌ایم که باعث رفتن اسپانسرها می‌شود.

نفتی‌ها رفتار زشتی انجام دادند/ برخی بازیکنان 300 درصد بیشتر از فصل قبل می‌خواهند
کد خبر: 502020
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۱۱:۵۵

اعتمادآنلاین| محمدرضا اسلامی در مورد اینکه چرا قرارداد وی با نفتی‌ها منعقد نشد، اظهار داشت: ما صحبت‌های زیادی را با پارو مدیرعامل نفت انجام دادیم و حتی روی جذب نفرات مورد نظر هم توافق کردیم. قرار بود برای عقد قرارداد هم برویم، اما به یکباره خبر آمد که آنها با مربی دیگری توافق کرده‌اند. این کار غیرحرفه‌ای و زشت بود. پارو خودش می‌گوید که مربی به ما تحمیل شد و حتی به دلیل ناراحتی، دو سه روز بر سر کارش هم حاضر نشد اما چطور یک مربی به مدیرعامل تحمیل می‌شود؟

به گزارش فارس، وی ادامه داد: من زمانی که با نفت در حال مذاکره بودم، سه چهار پیشنهاد خوب داشتم، اما به خاطر مذاکره با آبادانی‌ها آنها را رد کردم.

سرمربی فصل گذشته شهرداری قزوین عنوان کرد: برخی تیم‌ها هستند که پیشنهاد می‌دهند که با 2، 3 میلیارد می‌توانید کار کنید یا خیر، پاسخ ما این است که در این شرایط با 2، 3 میلیارد، سه چهار بازیکن معمولی هم نمی‌توان جذب کرد. متأسفانه در حال حاضر رویه بدی حاکم شده که خیلی خطرناک است. به عنوان مثال؛ بازیکنی که معمولی بوده، یک میلیارد طلب می‌کند. برخی بازیکنان هم نسبت به فصل قبل 300 درصد افزایش دستمزد می‌خواهند.

اسلامی ادامه عنوان تاکید کرد: اگر همینطور پیش برود دیگر اسپانسری نمی‌ماند. متأسفانه برخی پیشنهادها تورم 40 درصدی حال حاضر کشور را هم رد می‌کند با رقم‌هایی که از سوی بازیکنان مطرح می‌شود ترجیح می‌دهیم در خانه بمانیم. از سوی دیگر یکی دو تیم هم هستند که از لحاظ مالی مشکلی ندارند و پیشنهادهای آنها باعث می‌شود که بازیکنان به تیم‌های دیگر نروند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها