کد خبر: 502025
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۲۵:۰۰
| |

محمد مومنی،پیشکسوت استقلال:

استقلال توانایی بردن تراکتور را دارد/ مربیان جوان پاسوز پیرمردها می‌شوند

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه این روزها نیروهای جوان در فوتبال ایران به خاطر پیرمردها تلف می‌شوند و با تمام احترامی که برای پیشکسوتان قایل هستم اما معتقدم نباید خودشان بیایند و جای یک مربی جوان را بگیرند.

استقلال توانایی بردن تراکتور را دارد/ مربیان جوان پاسوز پیرمردها می‌شوند
کد خبر: 502025
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مومنی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: این روزها احساسات هواداران استقلال تحت تاثیر اتفاقات بازی با آلومینیوم و گل سالم تیم شان هستند که داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد. به همین دلیل الان تیم برای بازی با تراکتورسازی انگیزه زیادی دارد و به دنبال جبران تساوی در اراک است. البته گرفتن امتیاز از تیمی مثل آلومینیوم در اراک هم نتیجه بدی نیست و استقلال می تواند آن تساوی را با برد مقابل تراکتور جبران کند.


به گزارش برنا، او با اشاره به تغییر سرمربیگری در تراکتور گفت: تراکتورسازی در شرایطی مقابل استقلال حاضر می شود که سرمربی جوان و با انگیزه خود را از دست داده و با بازگشت به گذشته، یک پیر دیر را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است. فیروز با حاشیه های زیادی در فوتبال ایران شناخته می شود و انتخاب او به عنوان سرمربی تراکتور ریشه در اتفاقات زیادی دارد و برای اهالی فوتبال هم عجیب بود که او به عنوان سرمربی یک تیم پرطرفدار انتخاب شده است.

متاسفانه این روزها نیروهای جوان در فوتبال ایران به خاطر پیرمردها تلف می شوند و با همه احترامی که برای پیشکسوتان قایل هستم اما معتقدم نباید خودشان بیایند و جای یک مربی جوان را بگیرند. به جای اینکه بیشتر به جوان ها اعتماد کنیم هر روز آنها را کنار می گذاریم و سراغ افراد ناموفق و پرحاشیه می رویم. متاسفانه این سبک از مدیریت فرافرسوده و کهنه است اما در فوتبال ما رواج دارد.

پیشکسوت استقلال درباره تقابل فیروز کریمی با استقلال افزود: کریمی سابقه مربیگری در استقلال را دارد که البته نتایج ضعیفی هم کسب کرد و آن افتضاح تنبیه بازیکنان استقلال و دواندن آنها دور زمین را به بار آورد و به همین دلیل استقلالی ها خاطره خوبی از این سرمربی ندارند. با این حال معتقدم تیم استقلال توانایی بردن تراکتور را دارد و می تواند فاصله اش را بقیه تیم های مدعی کسب سهمیه بیشتر کند.


مومنی درباره وضعیت استقلال بیان کرد: استقلال این روزها درگیر مشکلات مدیریتی متعددی است و مجیدی مشکلات را به دوش می کشد. او این روزها دنبال تامین منابع مالی است تا بلکه بتواند تیم را سر پا نگه دارد. در واقع این روزها هر کاری انجام می دهد تا بازیکنانش را با انگیزه به میدان بفرستد. بازیکنان هم به خوبی این نکته را درک کرده اند و با تمام وجود برای تیم بازی می کنند. به نظرم این روش زیبنده باشگاه استقلال نیست که سرمربی اش به دنبال تامین منابع مالی باشد و هرچه زودتر باید اوضاع سروسامان پیدا کند. مجیدی چون از جنس استقلال است هر کاری از دستش بربیاید برای تیم انجام می دهد و بازیکنان هم باید به بهترین شکل جواب زحمات او را بدهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها