کد خبر: 502040
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۳۷:۰۰
| |

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: به علت کهولت سن استعفا دادم

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه استعفانامه‌ای را به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال کرده است، گفت: در متن این استعفا ذکر کرده‌ام که در مدت 20 سال اخیر که افتخار نمایندگی شما را در استان سمنان بر عهده داشتم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: به علت کهولت سن استعفا دادم
کد خبر: 502040
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار با استاندار، معاونان و فرمانداران شهرستان‌های استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بنده متن استعفای خود را به علت کهولت سن محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کرده‌ام.

به گزارش تسنیم، وی افزود: در متن این استعفا ذکر کرده‌ام در مدت 20 سال اخیر که افتخار نمایندگی شما را در استان سمنان بر عهده داشتم، همواره بر سه محور و اصل مهم " رضایت مردم، وحدت و امر ولایت و رهبری" تأکید کرده و اهتمام داشته‌ام.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اسلام بر دو کلمه توحید و وحدت کلمه بنا گذاشته شده است گفت: وحدت بسیار خوبی میان مردم و مسئولان استان سمنان وجود دارد که باید این وحدت تداوم یابد.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه بدون اتحاد، همدلی و وحدت هیچ کاری به فرجام نمی‌رسد افزود: انتظار من از مردم و مسئولان استان سمنان تداوم وحدت موجود است.

وی ضمن تقدیر از مردم استان سمنان به واسطه حفظ وحدت بی‌نظیری که در تمام شهرستان‌های آن وجود دارد گفت: تمام مسئولان و فرمانداران و ... باید برای جلب رضایت مردم تلاش کنند و بدانند که جلب رضایت مردم همانا جلب رضایت خداوند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در ادامه با اشاره به مشارکت بی‌نظیر مردم استان سمنان در انتخابات 28 خردادماه گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به خوبی برگزار شد.

شاهچراغی با اشاره به برگزاری انتخاباتی بی‌نظیر در شرایط کرونایی کشور گفت: نگرانی‌هایی برای برگزاری انتخابات در این شرایط بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات استان و همدلی مردم و مسئولان به رفع شد.

وی تأکید کرد: حفظ و تقویت وحدت برای تحقق وعده‌های ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب کشورمان- در مورد استان سمنان بهترین و اصلی‌ترین راهکار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان استان سمنان همواره در انجام وظایف خود به خوبی عمل می‌کنند گفت: تا زمانی که اینجانب به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان مسئولیت دارم در خدمت آحاد مردم و مسئولان استان خواهم بود.

هیچ تخلف انتخاباتی در استان سمنان گزارش نشده است

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: مردم استان سمنان مشارکت بسیار خوب و بی‌نظیری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها داشتند.

وی با اشاره به اینکه میانگین آرای باطله استان سمنان از میانگین کشوری کمتر بوده است عنوان کرد: میانگین مشارکت مردم استان در انتخابات 6 درصد بیشتر از میانگین کشور است.

استاندار سمنان بیان کرد: در استان سمنان در فرآیند برگزاری انتخابات 1400 کمترین مشکل و معضلی وجود داشت و هیچ مورد تخلفی در هیچ‌یک از شهرستان‌های این استان ثبت و گزارش نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها