کد خبر: 502053
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۵۶:۰۰
| |

ویلای قرنطینه اطراف تهران آخرین استراحتگاه المپیکی‌های کشتی

در پایان اردوی پیش روی کشتی آزاد و فرنگی، هرکدام به صورت جداگانه در ویلای قرنطینه اطراف تهران دوره استراحت سه روزه‌شان را سپری خواهند کرد.

ویلای قرنطینه اطراف تهران آخرین استراحتگاه المپیکی‌های کشتی
کد خبر: 502053
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| همانطور که پیش از این نیز اعلام شد، المپیکی‌های کشتی برای آخرین بار به خانه رفته و با خانواده‌های شان خداحافظی کردند. با تصمیم کادرفنی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی، آنها دیگر تا زمان اعزام به توکیو به خانه نخواهند رفت و برای محفوظ داشتن المپیکی ها از خطرات موجود مربوط به ویروس کرونا، تایم استراحت بین دو اردوی کوتاه مدت آخر در ویلای خارج از تهران سپری خواهد شد.

به گزارش تسنیم، با توجه به زمان متفاوت اردوی آزاد و فرنگی به نظر می‌رسد آنها به صورت جداگانه در این ویلا زمان استراحت سه روزه را سپری کنند. با تمهیداتی که فدراسیون کشتی در نظر گرفته، ویلای مورد نظر کاملا قرنطینه است و دوره استراحت کشتی گیران صرفا با حضور ملی‌پوشان المپیکی و کادرفنی شان سپری خواهد شد.

تیم های ملی آزاد و فرنگی ایران دهه دوم مرداد ماه با 11 نماینده در توکیو روی تشک خواهند رفت.

رضا اطری در 57 کیلو، مرتضی قیاسی در 65 کیلو، مصطفی حسین خانی در 74 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو، محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم ملی پوشان آزاد ایران در بازی های المپیک هستند.

علیرضا نجاتی در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدعلی گرایی در77 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم نیز تیم فرنگی شرکت کننده در المپیک را تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها