گذشت 40 روز از ریاست عجیب رشیدی در دوچرخه‌سواری/ وقت پاسخگویی فرا رسید

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفته بود بعد از 40 روز، پاسخگوی جامعه دوچرخه سواری خواهد بود و این زمان فرا رسیده است.

گذشت 40 روز از ریاست عجیب رشیدی در دوچرخه‌سواری/ وقت پاسخگویی فرا رسید
کد خبر: 502098
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۱:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پنجم خرداد بود که محمود رشیدی در انتخاباتی که گفته می‌شد مهندسی شده، بر صندلی ریاست تکیه زد. او که هیچ آشنایی با این رشته نداشت، همان زمان گفت که از جامعه دوچرخه سواری می‌خواهد که بعد از گذشت 40 روز وارد میدان شده و پاسخگو باشد.

به گزارش فارس،اگر به روز بخواهیم حساب کنیم، 40 روز از زمان انتخاب گذشته اما او در این مدت نه تنها کار خاصی در فدراسیون نکرده، بلکه حتی نتوانسته فدراسیون جهانی را متقاعد کند که انتخابات هیچ شک و شبهه‌ای نداشته است.

دوچرخه سواری ایران در حال حاضر با چالش بزرگی روبرو بوده که آن هم عدم تایید انتخابات و به رسمیت شناختن رئیس جدید آن توسط فدراسیون جهانی است. نام رشیدی هنوز در سایت فدراسیون جهانی وجود ندارد و بعد از گذشت 40 روز هنوز فدراسیون برنامه ای برای حل این مشکل ارائه نکرده است.

رشیدی که قبل از انتخابات هم در فدراسیون به عنوان مشاور کار می‌کرد و از شرایط ساختمان جدید فدراسیون مطلع بود، در این 40 روز هنوز کاری صورت نگرفته و این سوال برای جامعه دوچرخه سواری وجود دارد که او که رابطه خوبی با مسئولان وزارت ورزش دارد،‌ چرا فکری به حال تکمیل این ساختمان نمی‌کند.

رشیدی باید بگوید که در این 40 روز چه منابعی را به فدراسیون تزریق کرده و برای سعید صفرزاده تنها رکابزن المپیکی چه کارهایی را انجام داده تا با دوچرخه‌ای که دارد برای قرار گرفتن در خط استارت خجالت نکشد. اگر بازگشت افرادی که قبلا در فدراسیون بودند و در ناکامی‌های گذشته شریک بوده‌ند، جزو کارهایی است که در این 40 روز صورت گرفته، به نظر می‌رسد دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

فدراسیون قبلی حواشی زیادی داشت که نارضایتی ملی پوشان را به وجود آورده بود، اما حالا آش آنقدر شور شده که فرانک پرتوآذر نفر اول کوهستان می‌گوید وضعیت در فدراسیون قبلی بهتر از الان بود و حداقل سنگ اندازی صورت نمی گرفت!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها