کد خبر: 502208
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۴:۴۳:۱۸
| |

یک سه‌شنبه بی‌نظیر فوتبالی

هواداران فوتبال در ایران، امشب یک شب کم‌نظیر فوتبالی را پیش رو خواهند داشت. شما می‌توانید از غروب پای تلویزیون بنشینید و تا بامداد فردا مسابقات مهیج فوتبال را تماشا کنید.

یک سه‌شنبه بی‌نظیر فوتبالی
کد خبر: 502208
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۴:۴۳:۱۸

اعتمادآنلاین| دو بازی اولی که پخش سراسری از شبکه سوم دارند، از ساعت 19:15 بین استقلال با تراکتور و از ساعت 21:10 بین فولاد با پرسپولیس خواهد بود. بازی سوم هم نیمه‌نهایی یورو بین اسپانیا و ایتالیا است که از ساعت 23:30 آغاز می‌شود. لیگ برتر خودمان اما به پنج هفته پایانی رسیده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، مسابقات هفته بیست‌وششم دیشب با بازی ذوب‌آهن- سایپا آغاز شد و امشب با انجام هفت دیدار دیگر پایان می‌یابد. چنان‌که گفتیم در تهران استقلال برابر تراکتور صف‌آرایی می‌کند که بازی بسیار مهمی است. ترمز آبی‌ها بعد از سه پیروزی پیاپی، هفته گذشته در یک بازی جنجالی برابر آلومینیوم اراک کشیده شد. تراکتور هم بعد از اخراج رسول خطیبی، در نبردی دشوار توانست با فیروز کریمی ذوب‌آهن را شکست بدهد. دیدار فولاد-پرسپولیس هم از جمله مهم‌ترین نبردهای امسال برای تعیین تیم قهرمان است. درحال‌حاضر پرسپولیس با 54 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و سپاهان با 52 امتیاز این تیم را تعقیب می‌کند. حالا اگر پرسپولیس موفق به کسب هر سه امتیاز از این دیدار شود، گام بلندی رو به قهرمانی برداشته است. خود سپاهان هم از ساعت 19:50 در تهران با پیکان رودررو خواهد شد. سپاهان برای پیروزی برابر پیکان کار دشواری خواهد داشت؛ مخصوصا که کمیته استیناف هم بالاخره حکم بازی این تیم برابر سایپا را صادر کرد و سه امتیاز روحیه‌بخش را به حساب پیکانی‌ها برگرداند. در دیگر مسابقات امشب از ساعت 19 ماشین‌سازی میزبان مس رفسنجان خواهد بود، از ساعت 19:15 گل‌گهر به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود، از ساعت 20:30 پدیده مشهد با نفت مسجدسلیمان پیکار می‌کند و از ساعت 21 هم صنعت نفت در آبادان میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها