دولت: افراد ساده‌لوح برای واکسن به ارمنستان می‌روند

در نهایت باید گفت که به نظر می‌رسد رسانه‌های بیگانه با اهداف مغرضانه و سیاسی‌کاری، سفر رایج هموطنان‌مان به ارمنستان را در بوق و کرنا می‌کنند

دولت: افراد ساده‌لوح برای واکسن به ارمنستان می‌روند
کد خبر: 502250
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۹:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در گزارشی به موضوع سفر شهروندان ایرانی به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا پرداخته و این افراد را «ساده‌لوح» خطاب کرده است.

به گزارش روزآروز، این خبرگزاری در گزارش خود با عنوان «سراب تزریق واکسن رایگان کرونا» نوشته که «تب «سفر به ارمنستان برای دریافت رایگان واکسن کرونا» در روزهای اخیر توسط رسانه‌های بیگانه همچون «بی‌بی‌سی فارسی» و بخش فارسی خبرگزاری آلمانی «دویچه‌وله»، دامن زده می‌شود تا آنان ضمن تلاش برای سیاه‌نمایی فرآیند واکسیناسیون در ایران، به صورت تلویحی، افراد ساده‌لوح را نیز به سفر به کشور همسایه ما ترغیب و تشویق کنند».

در این گزارش از عباسعلی درستی معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی تبریز نقل کرده که «سفر به یک‌کشور بیگانه برای دریافت واکسن‌کرونا با هزار اما و اگر به هیچ وجه به صلاح نیست.

هر چند تحویل واکسن کرونا در کشور تاکنون با کندی مواجه بود، اما قرار است ماه های مرداد و شهریور امسال 10 میلیون دوز واکسن «کوو برکت» تحویل جامعه داده شود که با این ترتیب واکسیناسیون افراد پرخطر سرعت می‌گیرد.

با لحاظ این‌ موارد، تحمل سفر دشوار به یک کشور بیگانه و تقبل هزینه گزاف بی‌مورد برای دریافت واکسن منطقی نیست».

در ادامه گزارش گفته شده که «در نهایت باید گفت که به نظر می‌رسد رسانه‌های بیگانه با اهداف مغرضانه و سیاسی‌کاری، سفر رایج هموطنان‌مان به ارمنستان را در بوق و کرنا می‌کنند».

ایرنا در پایان دولت ارمنستان را متهم کرده که «به دلیل منافع اقتصادی این اقدام رسانه‌های بیگانه، سکوت را بر هرگونه اظهار نظر در این‌باره ترجیح می‌دهد».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها