کد خبر: 502326
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۰۹:۰۴:۲۱
| |

الحاق تسلیحات و تجهیزات مدرن دفاعی به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه

مجموعه متنوعی از تسلیحات و تجهیزات مدرن دفاعی امروز به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الحاق شد.

الحاق تسلیحات و تجهیزات مدرن دفاعی به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه
کد خبر: 502326
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۰۹:۰۴:۲۱

اعتمادآنلاین| طی مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارشناسان ارشد نیروهای مسلح، مجموعه متنوعی از تسلیحات و تجهیزات مدرن دفاعی به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الحاق شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با الحاق نسل جدیدی از موشک های نقطه زن و دقیق زن، بالگردهای هجومی، شناسایی و تک ور و پهپادهای برد بلند رزمی،شناسایی و انتحاری در فرایند تکامل قدرت دفاعی نیروی زمینی سپاه گام مهم دیگری به جلو برداشته شد.

سامانه های موشک انداز ضد زره و ضد تانک و راکت های دقیق زن و نقطه زن با پیوست و ترکیبی از دیگر تسلیحات و مهمات هوشمند الحاقی، سرعت و توان تحرک و قدرت عملیاتی یگان های نیروهای مخصوص، تکاور، رزمی، زرهی و توپخانه نیروی زمینی سپاه را بیش از پیش ارتقا خواهند بخشید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این مرحله‌ از الحاق، آغاز بهره برداری و بکارگیری از مهمات، تجهیزات و تسلیحاتی است که مراحل ساخت و تولید آنها بر فرایند و راهبرد هوشمند سازی منطبق بوده و از سوی دیگر محصول ارزشمند تلاش و اهتمام متخصصان و کارشناسان داخلی و از جمله سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه است که اکنون به مرحله بهره برداری نهایی رسیده است.

نسل نوین و ارتقا یافته ای از موشک های ضد زره، بمب ها و راکت های دقیق زن و نقطه زن نیز در میان ادوات و تجهیزاتی دیده می شد که در این مراسم به ظرفیت و توانمندی‌های دفاعی و امنیتی نیروی سرافراز زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.

ارتقای بیش از پیش دقت، کنترل، تقویت آتش، هوشمند سازی و همچنین افزوده شدن برد موثر و حجم و قدرت آتش در مواجهه با تهدیدات، از دیگر ویژگی‌هایی است که می توان برای بخش قابل توجهی از تجهیزات و تسلیحات الحاقی برشمرد.

همچنین در بخش پشتیبانی رزم، مجموعه ای از خودروهای چند منظوره، توپ کش و تاکتیکی نیز طی این مراسم به توان و سازمان رزم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست.

یکی دیگر از ابعاد اهمیت این مجموعه از ادوات، تسلیحات و تجهیزات که می توان با افتخار به آن اشاره کرد، بهره گیری از آخرین دانش و تکنولوژی روز صنایع نظامی در تولید آنهاست که این مهم توسط متخصصان دفاعی داخلی و آن هم در شرایط سخت تحریمی حاصل شده است و امروز، به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه ملحق گردید و کاملا آماده بهره‌برداری در اجرای دقیق‌تر و موثرتر ماموریت های دفاعی و امنیتی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها