کد خبر: 502479
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

آخرین اقدامات برای جلوگیری از تکرار قطعی برق در زمان برگزاری مسابقات فوتبال

هیات فوتبال تهران به تشریح اقدامات انجام شده برای جلوگیری از تکرار قطعی برق ورزشگاه های این استان در زمان برگزاری مسابقات فوتبال پرداخت.

آخرین اقدامات برای جلوگیری از تکرار قطعی برق در زمان برگزاری مسابقات فوتبال
کد خبر: 502479
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس تیموری دبیر هیات فوتبال تهران درباره مشکلات هیات فوتبال تهران برای برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به قطعی مکرر برق اظهار داشت: واقعا در این هفته‌ها با مشکل مواجه شده‌ایم. در این هفته برق ورزشگاه غدیر در دیدار هوادار و فجر سپاسی از لیگ یک، ورزشگاه راه‌آهن در زمان بازی این تیم در لیگ سه و همچنین ورزشگاه شهدای شهرقدس در مسابقه پیکان و سپاهان قطع شد. حتی مدتی قبل هم در جریان بازی استقلال و پدیده در ورزشگاه آزادی چنین اتفاقی افتاد.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس لیگ‌های مختلف نیاز است بازی‌ها همزمان باشد تا برابری رعایت شود. قبل از هر مسابقه به تیم میزبان، هیات فوتبال و فرمانداری شهرستان های مختلف نامه زده و می‌خواهیم این ماجرا را رصد کرده و نگاه ویژه‌ای داشته باشند. می‌طلبد وزارت نیرو، اداره توزیع برق در مناطق مختلف و نهادهای مربوطه کمک کنند تا بتوانیم از هفته‌های باقی‌‌مانده در لیگ برتر و سایر مسابقات به سلامت عبور کنیم.

به گزارش فارس،دبیر هیات فوتبال تهران درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای جلوگیری از تکرار قطعی برق در دیدارهایی که قرار است در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و ورزشگاه دستگردی برگزار شود، توضیح داد: در این هفته دیدار پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی و سایپا و استقلال در استادیوم دستگردی برگزار می‌شود. امروز با مسئولان هر دو ورزشگاه نامه نگاری کرده و از آنها می خواهیم با اداره برق منطقه صحبت کرده و مهندسان و تکنسین‌های فنی را در آنها مستقر کنند. اگر در این استادیوم‌ها ژنراتور وجود دارد، باید بررسی شده و در صورت نیاز آنها را سرویس کنند.

تیموری ادامه داد: حتی در صورت امکان مسئولان دو ورزشگاه آزادی و دستگردی باید از ارتباطات خود استفاده کرده تا دست‌کم یک نفر از اداره برق منطقه در زمان برگزاری بازی، در ورزشگاه حضور داشته باشد تا به مسئولان برگزاری مسابقه کمک کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها