ساعت کاری ادارات دولتی از هفته آینده چه خواهد بود؟

هیات دولت امروز تصویب کرده که ادارات و سازمان‌های دولتی در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهند بود و ساعت کاری‌شان از 6.30 تا 13.30 است.

ساعت کاری ادارات دولتی از هفته آینده چه خواهد بود؟
کد خبر: 502561
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۷:۱۰:۰۶

اعتمادآنلاین| وزیر نیرو گفت: همه تلاش ما این خواهد بود که با تاکید رئیس جمهور محترم، خاموشی نباشد و اگر بود به صورت برنامه‌ریزی شده و با اعلام قبلی انجام شود.

وزیر نیرو اظهار کرد: امیدوار هستیم که با همکاری وزارت صمت و تمهیداتی که عزیزان دارند به عنوان مثال برنامه‌های تعطیلات تابستانه یا تعمیرات دوره‌ای را مقداری جلوتر بیندازند که بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم. پیش‌بینی‌های هواشناسی این گونه‌ است که اگر بتوانیم دو سه هفته‌ای را سپری کنیم این مشکل حل خواهد شد.

وی افزود: امروز در جلسه هیئت وزیران، تصمیمی براساس اصل 138 قانون اساسی انجام شد که هئیت وزیران اختیارات خود را در این موضوع خاص برای تسریع در تصمیم‌گیری به چهار تن از وزرا (نیرو، کشور، صمت و نفت) واگذار شد که کمک بزرگی است. به عنوان مثال اولین تصمیم این است که تا پایان مرداد ماه پنجشنبه‌ها در سراسر کشور برای دستگاه‌های دولتی تعطیل اعلام شود.

همچنین استانداری تهران؛ غلامرضا عباس پاشا روز چهارشنبه در مورد وضعیت کاری ادارات اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیات وزیران و کمبود برق و ضرورت تامین آن؛ ادارات و سازمان های دولتی در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها