کد خبر: 502662
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۰:۰۷:۵۴
| |

گزارش توئیتری وزیر خارجه هند از دیدارش با رئیسی و ظریف

وزیر خارجه هند در گزارشی توئیتری از دیدارش با رئیسی و ظریف و گفت‌وگوهای انجام شده درباره مسائل منطقه و جهان، نوشت که در این سفر پیام نخست‌وزیر هند را تقدیم رئیس جمهور منتخب ایران کرده است.

گزارش توئیتری وزیر خارجه هند از دیدارش با رئیسی و ظریف
کد خبر: 502662
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۰:۰۷:۵۴

اعتمادآنلاین| «سوبرامانیام جایشانکار» وزیر امور خارجه هند که عصر دیروز (چهارشنبه) در توقفی چند ساعته در تهران در مسیر سفرش به مسکو با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و همچنین آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب دیدار و پیام «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند را تسلیم آیت‌الله رئیسی کرد، در توئیتی درباره این سفر نوشت: از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب برای خوشامدگویی بزرگوارنه‌اش تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، وی افزود: در این دیدار پیام شخصی نارندرا مودی نخست‌وزیر هند را تقدیم کردم.

به گزارش فارس، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند روز یکشنبه 31 خرداد ماه در پیامی توئیتری به آیت‌الله رئیسی تبریک گفت و نوشت: «به عالیجناب ابراهیم رئیسی بابت انتخاب به‌ عنوان رئیس جمهور ایران تبریک می‌گویم. به‌ دنبال همکاری با ایشان در راستای تقویت بیش از پیش روابط گرم ایران و هند خواهم بود».

توئیت وزیر خارجه هند

وزیر خارجه هند در این توئیت ضمن قدردانی از احساسات گرم آیت‌الله رئیسی درباره هند افزود: عمیقا برای تعهد وی نسبت به تقویت روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌ها در زمینه موضوعات منطقه‌ای و جهانی ارزش قائل هستم.

جایشانکار همچنین در توئیت دیگری با اشاره به دیدارش با محمدجواد ظریف نوشت: همیشه با استقبال گرمی از سوی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه روبرو می‌شوم. بحث‌های مفیدی درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی داشتیم.

وزرای امور خارجه ایران و هند ضمن گفت‌وگو درباره تحولات منطقه و موضوعات دوجانبه، بر تقویت گفت‌وگوهای بین الافغانی که به مشارکت سیاسی فراگیر همه طرف‌ها در افغانستان بینجامد، تأکید کردند.

وزیر خارجه هند پس از توقف چند ساعته در تهران به منظور شرکت در نشست کمیسیون همکاری تجاری، اقتصادی، علمی، فناوری و فرهنگی روسیه و هند، عازم مسکو شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها