کد خبر: 502752
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۳:۴۹:۲۰
| |

علیرضا دبیر:

حاشیه‌های ورزش در ایران باعث شده عملکرد موفقی نداشته باشیم/ تعویق یک ساله المپیک به سود ما شد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: نباید روی تشک المپیک ترسید مسابقات المپیک در عین بزرگی خیلی سادست روح باید بزرگ باشد تا جسم را بکشد روح کوچک جسم را یاری نمی‌کند. 

حاشیه‌های ورزش در ایران باعث شده عملکرد موفقی نداشته باشیم/ تعویق یک ساله المپیک به سود ما شد
کد خبر: 502752
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۷ ۱۳:۴۹:۲۰

اعتمادآنلاین| علیرضا دبیر، در خصوص شرایط کشتی گیران اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال 98 شرایط خیلی سخت شد.

به گزارش ایلنا، اردویی نمی‌توانستیم برگزار کنیم اما به سرعت کارمان را شروع کردیم و سر مربی‌هایمان هم آمدند پای کار و مسابقات را برگزار کردیم و تا به امروز 14 الی 15 مرحله اردو برگزار شد و شرایط خیلی سختی را هم مربیان و هم کشتی گیران پشت سر گذاشتند.

دوری از اعضای خانواده و تمرین و اسکان در محیط بسته در شرایط قرنطینه و شیوع ویروس کرونا که نه کسی می‌توانست به آنها سر بزند و نه میتوانستند بیرون بروند، ملاقات‌ها با انجام تست کرونا صورت می‌گرفت و یک اشتباه و سهل انگاری موجب مثبت شدن تست می‌شد و بچه ها خیلی اذیت شدند کار سختی بود. با این وجود با تمام توانشان جنگیدند و به همه خسته نباشید می‌گویم.

وی در ادامه بیان کرد: اعضای تیم کشتی فرنگی چهارم مرداد ماه اعزام می‌شوند و یک استراحت دو الی سه روزه دارند که به خانه نمی‌روند و بیرون از تهران محل اسکانی برای استراحت‌شان فراهم می‌شود و دوباره به اردو بازمی‌گردند به صورت قرنطینه در قرنطینه این اردوهارا سپری ‌می‌کنند. زیرا بسیار شرایط خطرناکی هست و تیم کشتی آزاد هم هشتم مرداد ماه اعزام می‌شوند و خداراشکر همه‌ی وزن‌ها کشتی انتخابی گرفتند.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد تعویق یک ساله المپیک اظهار داشت: این تعویق برای ما بعد مثبت داشته و توانستیم با تلاش و پشتکار همه کشتی گیران و مربیان شرایط خوبی رقم بزنیم و این نشان دهنده ی این است اگر ما در ورزشمان حاشیه نداشته باشیم خیلی موفق خواهیم بود، و پیشرفت می‌کنیم.

علیرضا دبیر درخصوص پیش بینی مدال آوران المپیک تصریح کرد: همه کشتی گیران می‌توانند شانس گرفتن مدال را داشته باشند. اگر حواسشان راجمع کنند در غیر اینصورت با شکست مواجه می‌شوند. و همه چیز به این بستگی دارد امروز چگونه تمرین کنند و روز مسابقه چطور ارائه دهند. نباید روی تشک المپیک ترسید مسابقات المپیک در عین بزرگی خیلی سادست روح باید بزرگ باشد تا جسم را بکشد روح کوچک جسم را یاری نمی‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها