کد خبر: 502867
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۱۰:۳۳:۰۵
| |

عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی:

غربی‌ها استاد گرفتن فرصت‌ها از ایران هستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی گفت: ایران برای اینکه حسن نیت خود را در اجرای برجام نشان دهد فرصت‌های متعددی را در اختیار غربی‌ها قرار داد. غربی‌ها استاد گرفتن فرصت ها از ملت ایران و فرصت سوزی هستند.

غربی‌ها استاد گرفتن فرصت‌ها از ایران هستند
کد خبر: 502867
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۱۰:۳۳:۰۵

اعتمادآنلاین| نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت:غربی‌ها استاد گرفتن فرصت ها از ملت ایران و فرصت سوزی در برجام هستند.


به گزارش تسنیم، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای اینکه حسن نیت خود را در اجرای برجام نشان دهد فرصت‌های متعددی را در اختیار غربی‌ها قرار داد گفت: غربی‌ها استاد گرفتن فرصت ها از ملت ایران و فرصت سوزی هستند.

وی با بیان اینکه نباید اسیر فرصت سوزی ها غربی‌ها شویم،ادامه داد: قرار بود در برجام ایران امتیاز بدهد و امتیازاتی را دریافت کند، اما عملاً ما گام به گام امتیاز دادیم و غربی ها به تعهداتشان عمل نکردند.

نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: بنابراین آنچه که الان واقع شده این است که فرصت های متعددی به طرف‌های مقابل داده شده و عملا آنها به تعهداتشان عمل نکرده اند و الان ایران متناسب با شرایط تصمیم گیری خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پس از این ایران در قالب پادمان با آژانس همکاری خواهد کرد، اظهار داشت: همکاری‌های فراتر از پادمانی بر اساس قانون مجلس برای لغو تحریم‌ها متوقف شده است.

مقتدایی با بیان اینکه فرصت سه ماهه و پس از آن یک ماهه غربی‌ها برای انجام تعهدات خود چند روزی است که به پایان رسیده است و آنها عملاً به تعهدات خود عمل نکرده اند، گفت: پس از این تصمیم گیرنده در این زمینه خود ما هستیم و اختیار کشور را در دست دیگران قرار نمی دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها