کد خبر: 503222
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۲:۳۶:۱۵
| |

پیشروی گسترده ارتش یمن در البیضا/انصارالله: دشمن دچار ناامیدی و عصبی شده است

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با همکاری ساکنان استان البیضا و قبایل آن عملیات گسترده‌ای را اجرا کردند که به آزادسازی کامل منطقه الزاهر و بازپس‌گیری تمامی پایگاه‌هایی منجر شد که نیروهای تکفیری با حمایت نظامی، مادی و رسانه‌ای دشمن آمریکایی-عربستانی قصد اشغال آنها را داشتند.

پیشروی گسترده ارتش یمن در البیضا/انصارالله: دشمن دچار ناامیدی و عصبی شده است
کد خبر: 503222
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۲:۳۶:۱۵

اعتمادآنلاین| نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پس از مقابله با پیشروی گسترده نیروهای تکفیری که با پشتیبانی مالی، حمایت و برنامه‌ریزی مستقیم و علنی دشمن آمریکایی-عربستانی انجام شده بود، با همکاری ساکنان و قابل استان البیضا یک عملیات ناگهانی را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل ازالعهد، این عملیات نظامی از چهار مسیر کلید خورده و با پاکسازی و تامین امنیت ده‌ها پیگاه و مخفیگاهی که گروه‌های تکفیری از چند سال قبل زیر نظر ائتلاف متخاصم و در راس آن آمریکا، از آنها به عنوان پایگاه و کارگاه ساخت مواد منفجره و بمب‌های دست‌ساز از آنها استفاده می‌کردند، پایان یافت.

رسانه جنگ یمن تصاویری از نبردهای برق‌آسای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را که توانستند خسارات گسترده‌ای را به گروه‌های تکفیری وارد کرده و آنها را مجبور به فرار کنند، منتشر کرد.

ضیف‌الله الشامی، وزیر رسانه دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در توییتی با اشاره به پیروزی‌های نیروهای دولت صنعا، تاکید کرد: نیروهای ائتلاف سعودی که برای خود افسانه‌ای از پیروزی‌های خیالی‌شان ساخته بودند، پس از شکست‌هایشان در استان البیضا دچار ناامیدی بزرگی و حالت عصبی شده‌اند.

الشامی در ادامه توییت کرد: دشمن در کنار حمایت و پشتیبانی‌های آمریکا، عربستان و امارات، از ابزارهای خود یعنی داعش، القاعده و مزدورانش استفاده کرد اما خداوند پیروزی را برای ما محقق کرد که دشمن آن را پیش‌بینی نمی‌کرد و در حال حاضر درگیری‌ها از آنچه دشمن انتظار داشت، گسترده‌تر هستند.

پس از آنکه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کنترل برخی پایگاه‌های نظامی را در البیضا پس گرفتند، حسین العزی، معاون وزیر خارجه دولت صنعا اظهار کرد: القاعده و شرکای آن سریع‌ترین و شدیدترین شکست را متحمل شدند.

العزی در ادامه نیروهای ائتلاف عربی ضد یمن را تهدید کرد: ما برای شما موجی از غافلگیری‌های هولناک دیگر آماده کرده‌ایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها