کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 از 22 تیر توزیع می‌شود

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت از روز سه شنبه 22 تیرماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود، این آزمون بعد از بارها تعویق به دلیل شیوع کرونا، جمعه 25 تیر برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 از 22 تیر توزیع می‌شود
کد خبر: 503539
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۱:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ کارت ورود به جلسه آزمون وکالت از روز سه شنبه 22 تیرماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود، این آزمون بعد از بارها تعویق به دلیل شیوع کرونا، جمعه 25 تیر برگزار می شود.

به گزارش ایرنا،‌ فرایند توزیع کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 از روز سه شنبه 22 تیرماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود.

متقاضیانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به دریافت مدرک تحصیلی و اسکن آن در زمان ثبت نام در درگاه اینترنتی سازمان سنجش نشده اند، ضرورت دارد در صورت قبولی در کانون انتخابی مدارک مورد نظر را به کانون مربوط ارایه دهند.

خوداظهاری داوطلبان کرونایی این آزمون در روزهای 17 تا 18 تیرماه انجام شد.

این آزمون بعد از سه بار تعویق، 25 تیرماه در 84 شهرستان کشور برگزار می شود.

آزمون وکالت پیش از این قرار بود 21 آذرماه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و مقرر شد 22 اسفندماه برگزار شود. چند روز پیش از برگزاری این آزمون در دومین تاریخ، توزیع کارت آغاز شد، اما با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، بار دیگر لغو و تاریخ 20 فروردین ماه برای رقابت 81 هزار داوطلب این آزمون تعیین شد.

چند ساعت قبل از برگزاری این آزمون یعنی روز پنجنشنبه 19 فروردین ماه، لغو سه باره این آزمون در حین توزیع کارت به داوطلبان اعلام شد.

باید دید با توجه به قرمز شدن تعداد زیادی از شهرهای کشور، آیا بالاخره داوطلبان این آزمون روز جمعه 25 تیرماه می توانند به رقابت بپردازند یا خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها