مدیرعامل ایساکو هشدار داد

تولید بالای لوازم یدکی تقلبی در کارگاه‌های زیرزمینی

مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران‌خودرو (ایساکو) ضمن تاکید براینکه در شرایطی که به سبب مشکلات اقتصادی، فروش قطعات تقلبی تبدیل به معضلی در بازار لوازم یدکی شده است، فروشگاه‌های مجاز متعهدانه در تلاشند تا قطعات اصلی و با کیفیت به دست مشتریان برسد، از افزایش50 درصدی فروش لوازم یدکی معادل 1200میلیارد تومان و افزایش سود عملیاتی به میزان 1070درصد در سال 1399 خبر داد.

تولید بالای لوازم یدکی تقلبی در کارگاه‌های زیرزمینی
کد خبر: 503697
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۵:۳۵:۵۹

اعتمادآنلاین| همایش سراسری فروشگاه‌های مجاز شرکت ایساکو و مدیران دفاتر منطقه‌ای با حضور مدیرعامل این شرکت، به منظور تشریح اهداف فروش و هم‌اندیشی در خصوص توسعه و ارتقای کیفیت فروش قطعات و لوازم یدکی به‌صورت برخط برگزار شد و ضمن آن اهداف ایساکو در حوزه فروش قطعات یدکی برای سال جاری تشریح شد.

به گزارش ایسنا ، در این نشست، مهدی مونسان- مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران‌خودرو (ایساکو) - اظهار کرد: در راستای اصلاح فرآیندهای کسب و کار، برنامه‌ای سه ساله را از سال گذشته آغاز کرده‌ایم که طی آن 56 فرآیند در سال گذشته به شکل موثری تغییر یافته است. با ادامه این تغییرات فرآیندی امید است تا پایان سال 1401 بتوانیم به بهترین و پربارترین ساختار تامین و فروش دست یابیم.

وی افزود: به منظور حمایت از شبکه فروشگاه‌های مجاز و مشتریان، طرح فروش تسهیلاتی قطعات که طی سال‌های اخیر اجرایی شده بود، با جدیت بیشتر و تخصیص تسهیلات تا سقف 120 میلیون تومان با همکاری بانک رسالت ادامه خواهد یافت. همچنین امسال با فراهم کردن امکان فروش اینترنتی قطعات از طریق فروشگاه‌های مجاز، گام مهم دیگری برای سهولت خرید و افزایش سطح دسترسی مشتریان، خصوصا در شرایط کرونایی برداشته خواهد شد.

مونسان ضمن ابراز تاسف از تولید روزانه حجم بالای لوازم یدکی در کارگاه‌های زیرزمینی اظهار کرد: قطعات تقلبی تولیدی یا قطعات بی‌کیفیت وارداتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد که علاوه بر ایجاد خطرات جانی و مالی برای مردم، سبب آسیب به تولید داخل و ایجاد مشکلات اقتصادی برای تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات اصلی و با کیفیت می‌شود.

مدیرعامل ایساکو اعلام کرد: علیرغم مشکلات تحریم‌ها و آسیب‌های اقتصادی، کرونا و کمبود نظارت بر بازار قطعات تقلبی، در سال 1399 دستاوردهایی همچون افزایش50 درصدی فروش لوازم یدکی معادل 1200میلیارد تومان و افزایش سود عملیاتی به میزان 1070درصد حاصل شد. ضمن اینکه در خردادماه سال جاری هم رکورد ماهیانه فروش رقم خورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها