کد خبر: 503719
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۷:۵۶:۰۵
| |

نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل:

لبنان در آستانه سقوط است

نخست‌وزیر اسرائیل گفت: اوضاع لبنان را از نزدیک دنبال می‌کنیم و من به همراه وزیر امنیت داخلی و وزیر خارجه در وضعیت آماده باش خواهیم ماند. لبنان مانند دیگر کشور‌هایی که تحت کنترل ایران هستند در آستانه سقوط قرار دارد.

لبنان در آستانه سقوط است
کد خبر: 503719
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۷:۵۶:۰۵

اعتمادآنلاین| نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل در سخنانی در آغاز نشست هفتگی کابینه خود اظهار کرد: اوضاع لبنان را از نزدیک دنبال می‌کنیم و من به همراه وزیر امنیت داخلی و وزیر خارجه در وضعیت آماده باش خواهیم ماند.

به گزارش ایسنا، وی در اظهاراتی واهی مدعی شد: لبنان مانند دیگر کشور‌هایی که تحت کنترل ایران هستند در آستانه سقوط قرار دارد و شهروندان آن هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مداخله جویانه گفت که این رژیم اتفاقات لبنان را از نزدیک تحت نظر داشته و این کشور در آستانه سقوط قرار دارد.

به گزارش سایت النشره، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در آغاز نشست هفتگی کابینه خود اظهار کرد: اوضاع لبنان را از نزدیک دنبال می‌کنیم و من به همراه وزیر امنیت داخلی و وزیر خارجه در وضعیت آماده باش خواهیم ماند.

بنت به این اشاره کرد که نیروهای ارتش و پلیس روز گذشته مقادیری اسلحه به ارزش چندین شکِل (واحد پول اسرائیل) در مرزهای لبنان کشف و ضبط کردند که این یکی از بسیاری از موارد است و این رژیم به پیگیری‌هایش ادامه می‌دهد.

وی در اظهاراتی واهی مدعی شد: لبنان مانند دیگر کشورهایی که تحت کنترل ایران هستند در آستانه سقوط قرار دارد و شهروندان آن هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند.

در همین حال، نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس اعلام کرد: آمریکا باید از ارتش لبنان پیش از ایجاد شکاف در آن توسط حزب الله حمایت کند.

این نهاد در ادامه آورده است: سقوط لبنان اسرائیل را به جنگ نزدیک می‌کند. اسرائیل باید یک استراتژی فوری در لبنان تنظیم کرده و هرچه سریع‌تر با عزم و احتیاط آن را اجرا کند.

نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: ورود روسیه و چین به لبنان، فرصت کنترل بیشتر اسرائیل را بر آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد، سلب می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها