ترامپ:‌بایدن آمریکا را نابود کرده است/ می‌آیم که آمریکا را نجات دهم

وی در ادامه ادعاهای خود درباره انتخابات ریاست جمهوری 2020 آن را یک انتخابات متقلبانه خواند و گفت: ما انتخابات را بردیم.

ترامپ:‌بایدن آمریکا را نابود کرده است/ می‌آیم که آمریکا را نجات دهم
کد خبر: 503736
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۰۷:۱۰:۲۵

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی در کنفرانس CPAC در دالاس در جمع هوادارانش گفت: با کمک همه شما ما دوباره چپ افراطی، سوسیالیستها، مارکسیستها و تئوریسنهای نژادی را شکست خواهیم داد.

به گزارش فارس، براساس گزارش پایگاه خبری اسرائیل نشنال نیوز، وی افزود: ما دوباره مرزهای آمریکا را امن خواهیم کرد و آزادی بیان و آزادی انتخابات را دوباره تضمین خواهیم کرد و آمریکا را دوباره با عظمت می‌کنیم.

ترامپ در ادامه سخنرانی خود که سراسر حمله به دولت جو بایدن بود افزود: شما هرگز از جنگیدن برای من دست نخواهید کشید و من نیز هرگز از جنگیدن برای شما دست نخواهم کشید.

رئیس جمهور سابق آمریکا با حمله به بایدن اضافه کرد، طی چند ماه گذشته جو بایدن کشور ما را به لبه نابودی کشانده است. ما هزاران جنایتکار را از کشورمان اخراج کردیم و 500 مایل دیوار مرزی ساختیم. اکنون دولت بایدن شرایط مرزی را تغییر داده است و این موضوع به یکی از بزگترین فجایع تاریخ آمریکا تبدیل شده است.

وی در ادامه ادعاهای خود درباره انتخابات ریاست جمهوری 2020 آن را یک انتخابات متقلبانه خواند و گفت: ما انتخابات را بردیم.

ترامپ همچنین به سانسور شدید در آمریکا و قدرت شرکتهای تکنولوژیک در ایالات متحده اشاره و تاکید کرد که آنها سخت تلاش کردند تا متمم اول قانون اساسی ما را نقض کنند. چپ افراطی و شرکتهای بزرگ به آزادی بیان ما حمله کردند و این برخلاف قانون اساسی و کاملا غیرآمریکایی است.

ترامپ پیش از این از نیت خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خبر داده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها