بر اساس نظرسنجی:

نامزدی ترامپ در انتخابات، موضع اکثریت جمهوری‌خواهان است

نتیجه یک نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد، 70 درصد از حامیان حزب جمهوری‌خواه از دونالد ترامپ به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 حمایت می‌کنند.

نامزدی ترامپ در انتخابات، موضع اکثریت جمهوری‌خواهان است
کد خبر: 503904
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۱:۵۶:۱۶

اعتمادآنلاین| همزمان با ادامه سفرهای تبلیغاتی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا و سخنرانی‌های او در جمع حامیانش در مناطق مختلف این کشور، نتیجه یک نظرسنجی جدید از حمایت اکثریت قاطع حامیان حزب جمهوری‌خواه از نامزدی او برای انتخابات سال 2024 حکایت دارد.

به گزارش فارس به دنبال برگزاری نشست سالیانه «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار» در اورلاندوی ایالت فلوریدا، یک نظرسنجی از حامیان حزب جمهوری‌خواه درباره نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا انجام شد.

به نوشته وبگاه آمریکایی «هیل»، این نظرسنجی در حالی برگزار شد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا به عنوان یکی از سخنرانان اصلی «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار» حاضر شد و سخنرانی کرد.

طبق این نظرسنجی تازه، 70 درصد حامیان حزب جمهوری‌خواه از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 حمایت کردند و گفتند، اگر همین امروز کارزار درون حزبی نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، به او رای خواهند داد.

«ران دو سانتوس» فرماندار جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا با 21 درصد، دومین نفری است که در این نظرسنجی بیشترین حمایت طرفداران این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا را کسب کرد.

«رند پال»، سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل در دولت ترامپ، «تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس، «تاکر کارلسون» مجری سرشناس شبکه فاکس نیوز، «کریستی نوئم» فرماندار جمهوری‌خواه داکوتای جنوبی و «مایک پامپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا در این نظرسنجی توانستند یک درصد آرا را کسب کنند.

از جمله نکات قابل توجه نظرسنجی این بود که در صورت عدم شرکت ترامپ در کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا آنها از چه کسی حمایت می‌کنند.

68 درصد از حامیان حزب جمهوری‌خواه اعلام کردند اگر ترامپ در رقابت حاضر نشود، آنها از دوسانتوس فرماندار فلوریدا حمایت می‌کنند و پنج درصد گفتند که از نامزدی مایک پامپئو حمایت می‌کنند. چهار درصد از حامیان جمهوری‌خواهان هم اعلام کردند که به دونالد ترامپ جونیور (پسر ارشد ترامپ) رای خواهند داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها