کد خبر: 503955
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۰:۲۶
| |

معاملات سینمایی کم رونق در بازار فیلم کن 2021

بازار فیلم کن به میانه راه رسیده و معاملات کمی در آن صورت گرفته، اما فروشندگان فیلم به چند روز پایانی این رویداد امیدوار هستند.

معاملات سینمایی کم رونق در بازار فیلم کن 2021
کد خبر: 503955
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۰:۲۶

اعتمادآنلاین| اگرچه جشنواره فیلم کن تب و تاب زیادی داشته، اما بازار فیلم این جشنواره همچنان کم رونق است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کن 2021 در میانه راه قرار دارد، اما آن طور که انتظار می‌رفت در بازار فیلم کن که به صورت موازی با جشنواره برگزار می‌شود، قرارداد و معاملات کمی صورت گرفته است.

تا به اینجای کار تنها فروش‌هایی که قابل توجه بودند، معامله 75 میلیون دلاری کمپانی STX برای دریافت حق اکران جهانی دنباله فیلم سینمایی «گرینلند» با بازی جرارد باتلر و همچنین توافق چندین میلیون دلاری نتفلیکس برای فیلم ترسناک «CURS> R» با بازی ایسا باترفیلد بوده است.

سرمایه گذاران و نمایندگان برجسته در جنوب فرانسه معتقدند که بازار کن در پی کاهش محدودیت‌های مربوط به پاندمی کرونا، در حال بازگشت و کاملا فعال است؛ این در حالی است که تنها شش روز تا پایان جشنواره کن باقی مانده است.

استوارت فورد، رئیس کمپانی تولید و سرمایه گذاری AGC استودیوز، می‌گوید: تمامی خریداران مهم آمریکایی برای خرید فیلم‌های بخش رقابتی حضور دارند و فعال هستند. معاملاتی هم انجام شده و فکر می‌کنم چرخ بازار در حال گردش است.

منابع نزدیک به کمپانی‌ها نیز اعلام کرده اند که تا پایان هفته آینده معاملات مهمی در بازار کن صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها