واکنش جانسون به توهین‌های نژادپرستانه علیه بازیکنان انگلیس

نخست وزیر انگلیس با انتشار پیامی در توییتی نوشت: بازیکنان این تیم ملی انگلیس را باید قهرمان بنامیم نه این که در رسانه های مجازی مورد توهین نژادپرستانه قرار دهیم. افرادی که این توهین های زشت را انجام دادند باید از خودشان خجالت بکشند.

واکنش جانسون به توهین‌های نژادپرستانه علیه بازیکنان انگلیس
کد خبر: 504042
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۵:۲۸:۵۴

اعتمادآنلاین| بوریس جانسون نسبت به توهین های نژادن پرستانه علیه بازیکنان تیم ملی انگلیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی انگلیس شب گذشته در فینال مسابقات یورو در ضربات پنالتی مغلوب تیم ملی ایتالیا شد تا انگلیسی ها در آستانه کسب جام قهرمانی در خاک خودشان، یک بار دیگر طعم تلخ شکست در ضربات پنالتی را بچشند.

بعد از این اتفاق هواداران خشمگین در رسانه های مجازی تعدادی از بازیکنان تیم ملی انگلیس را مورد توهین نژادپرستانه قرار دادند. بعد از این اتفاق بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در رسانه های مجازی از این اتفاق انتقاد کرد و نوشت:

بازیکنان این تیم ملی انگلیس را باید قهرمان بنامیم نه این که در رسانه های مجازی مورد توهین نژادپرستانه قرار دهیم. افرادی که این توهین های زشت را انجام دادند باید از خودشان خجالت بکشند.

گفتنی است سه بازیکنی که مورد این حملات قرار گرفتند، جیدون سانچو، بوکایو ساکا و مارکوس رشفورد هستند که ضربات پنالتی خود را از دست دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها