کد خبر: 504115
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۰۸:۱۴:۰۲
| |

نوید محمودی؛ کارگردان سینما و تلویزیون:

سینمای ما به ظهور ستاره‌های جدید احتیاج دارد/ سن عشق‌های سینمایی ما به میانسالی رسیده است

نوید محمودی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر ستاره‌های کمتری در سینمای ایران ظهور کرده‌اند تأکید کرد که سن عشق‌های سینمایی ما به میانسالی رسیده است و کسی به این مسئله مهم توجهی ندارد.

سینمای ما به ظهور ستاره‌های جدید احتیاج دارد/ سن عشق‌های سینمایی ما به میانسالی رسیده است
کد خبر: 504115
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۰۸:۱۴:۰۲

اعتمادآنلاین| نوید محمودی تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون اظهار داشت: قطعاً رونق گرفتن شبکه نمایش خانگی و تولیدات بالا در این رسانه از جهاتی اتفاق بسیاری مثبتی است اما به طور قطع مسائل دیگری وجود دارد که کاملاً به ضرر سینما است و مهم‌ترین مسئله‌ای که در این بین وجود دارد مشکل سینما برای استفاده از ستاره‌ها خواهد بود چرا که با دستمزدهایی بالایی که به بازیگران داده می‌شود دیگر سینما نمی‌تواند با ستاره‌ها همکاری داشته باشد یا حداقل انجام این کار برایش بسیار سخت می‌شود.

به گزارش برنا، محمودی خاطرنشان کرد: شبکه نمایش خانگی هم باید به این جمع‌بندی برسد که با دستمزدهای منطقی کار کند و آنچه که به نفع سینما و شبکه نمایش خانگی خواهد بود این است که بازیگران با همان دستمزدی در این رسانه کار کنند که در سینما کار می‌کنند. در غیر اینصورت بسترهای کار به حداقل می‌رسند و ما با بحران مواجه می‌شویم.

او افزود: به هر حال بسترهای کار را باید حفظ کرد و اگر در شبکه نمایش خانگی دستمزدهای بیشتری داده می‌شود برای هر بازیگر مدیوم سینما و کار کردن در آن جذاب‌تر است. به هر حال در اولین فرصت باید این معضل را حل کرد و شرایطی را فراهم کرد که سینما نیز با وجود همه مشکلات بتواند از حضور چهره‌ها به همان شکل قبل بهره‌مند شود.

کارگردان فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» درباره لزوم حضور ستاره‌ها در آثار سینمایی گفت: قطعاً ما به چهره‌ها و ستاره‌های سینما احتیاج داریم و البته لازم است سینماگران به این مسئله مهم هم توجه داشته باشند که سینما در آینده به چهره‌ها و ستاره‌های جوان احتیاج دارد و معرفی آن‌ها هم باید مدنظر باشد.

من به شخصه در فیلم‌هایم به این نکته توجه کرده‌ام و برای نمونه می‌توانم به بازیگرانی چون فرشته حسینی، علی شادمان، صدف عسکری، ندا جبرئیلی و متین حیدری‌نیا اشاره کرد.

او افزود: همه با باید بپذیریم که سینمای ایران به چهره‌های جدید احتیاج دارد. سن عشق‌هایمان در آثار سینمایی به میانسالی رسیده و هیچ‌کس حواسش به این نکته نیست در صورتی که همین بازیگران که امروز نقش‌های عاشقانه بازی می‌کنند زمانی در جوانی این نقش‌ها را بازی می‌کردند و به آن‌ها می‌آمد که در چنین نقش‌هایی ظاهر شوند و امروز هم باید بازیگران جوانی داشته باشیم که چنین نقش‌هایی ایفا کنند. سینمای ما امروز نیازی جدی به چهره‌های جدید دارد.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: از آنجا که در سینما لازم است از پول سرمایه‌گذارها به زودی برگردد، استفاده از سوپراستارها امری منطقی و مهم است.

در همه جای دنیا سوپراستارها نقش مهمی در فروش فیلم‌ها دارند و سینمای ایران نیز اینگونه است و به همین دلیل باید برای این مسئله اهمیت بالایی قائل باشیم و با بالا رفتن تولیدات نیاز ورود چهره‌های جدید بیشتر از قبل احساس می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها