پاسخ کمیسیون ملی یونسکو- ایران به یک ابهام رسانه‌ای

کمیسیون ملی یونسکو به یک ابهام مجازی درباره یک قرارداد کاری پاسخ داد.

پاسخ کمیسیون ملی یونسکو- ایران به یک ابهام رسانه‌ای
کد خبر: 504205
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۰۹:۵۹:۴۷

اعتمادآنلاین| این روزها گویی شبکه‌های اجتماعی به مثابه شمشیری دو لبه وارد کارزار رسانه‌ای شده اند؛ یعنی هم فرصتند و هم تهدید.. هم سازنده و هم تخریب‌کننده.. و در این میان بیش از گذشته جای خالی سواد رسانه ای در جامعه ای که با شتاب فزاینده ای به سمت تغییر سبک زنگی می‌رود، احساس می‌شود.


به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، در پی تلاش برخی کانال‌های مجازی برای ایجاد ابهام درباره برخی از مستندات این کمیسیون و در راستای شفاف‌سازی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران توضیحاتی ارائه داد.


حجت‌الله ایوبی در مورد ابهامات مطرح‌شده درباره دریافت مبلع توسط وی از شهرداری تهران اظهار کرد: هیچ قراردادی با هیچ دستگاهی نداشته و ندارم و در این‌باره اشتباه کرده‌اند.


وی افزود: شهرداری تهران بابت کمک‌های کمیسیون ملی یونسکو- ایران کمک هزینه‌ای به مبلغ 338میلیون تومان به این کمیسیون پرداخت کرده است که این رقم و نحوه پرداخت آن کاملا شفاف است.


ایوبی تاکید کرد: شهرداری تهران این هزینه‌ها را به کمیسیون ملی یونسکو- ایران به‌عنوان یک نهاد حقوقی پرداخت کرده است و و نه به شخص و به یک فرد حقیقی.


وی عنوان کرد: در سامانه مذکور اشتباهاتی رخ داده است و همه اسناد دال بر شفافیت این موضوع موجود است.


وی تاکید کرد: شهرداری تهران با کمیسیون ملی یونسکو- ایران طرف قرار داد است و این دو بخش با یکدیگر همکاری دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها