کد خبر: 504337
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۳:۲۳:۰۲
| |

شریعتمداری در پیامی به مناسبت روز فناوری اطلاعات تاکید کرد:

بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردهای علمی برای خدمت به مردم

زیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پیامی، 22 تیرماه روز فناوری اطلاعات را به همه فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت و بر بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردهای علمی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف این وزارتخانه و ارتباط مستمر با اقشار مختلف تاکید کرد.

بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردهای علمی برای خدمت به مردم
کد خبر: 504337
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۳:۲۳:۰۲

اعتمادآنلاین| کار و رفاه اجتماعی، در متن پیام محمد شریعتمداری آمده است: در شرایط حاضر که جهان با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، فناوری اطلاعات بخش اجتناب ناپذیر زندگی امروز بشر به عنوان موتور محرکه و شتاب دهنده در تمامی زمینه های زندگی نمود پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، وی در بخش دیگری از پیام خود به اهمیت تکنولوژی در توسعه و پیشبرد اهداف زندگی انسان اشاره کرد و افزود: درهم تنیدگی فناوری اطلاعات به گونه ای است که همه امور زندگی روزمره و کسب و کارها، وابستگی بسیار زیادی به آن پیدا کرده و آن را تسهیل کرده است.

شریعتمداری با اشاره به بهره مندی این وزارتخانه از خدمات الکترونیک به روز و پیشرو بودن آن در این حوزه، تصریح کرد: مرکز توسعه فناوری اطلاعات، این وزارتخانه توانسته در ارزیابی های مختلف از جمله توسعه خدمات الکترونیک در میان وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف، رتبه اول را به دست آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها