حمیدرضا کاظمی، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها:

پایان زمان بررسی شکایات مطروحه درخصوص انتخابات شوراها

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور از پایان زمان بررسی شکایات مطروحه در خصوص انتخابات شوراها در هیات عالی استان ها و جمع بندی نهایی گزارشات در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تا 31 تیرماه خبر داد.

پایان زمان بررسی شکایات مطروحه درخصوص انتخابات شوراها
کد خبر: 504364
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۰۳:۵۲

اعتمادآنلاین| رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور از پایان زمان بررسی شکایات مطروحه در خصوص انتخابات شوراها در هیات عالی استان ها و جمع بندی نهایی گزارشات در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تا 31 تیرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا کاظمی با اشاره به فرآیند بررسی شکایات وارده در خصوص نتایج انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: روز گذشته آخرین مهلت قانونی هیات عالی نظارت استان ها برای رسیدگی به شکایات بود. تعداد معدودی درخواست ابطال نتایج انتخابات را داشتند که به هیات مرکزی ارسال شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: انشاءالله از روز شنبه در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات به شکایات واصله بر اساس دلایل و مستندات و نظرات هیات عالی استان و نظرات بازرسان هیات مرکزی، رسیدگی می شود و در روز 31 تیر هیات مرکزی، نظر نهایی خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در ادامه تصریح کرد: از شنبه آینده جلسات جمع بندی نهایی گزارشات در هیات مرکزی آغاز خواهد شد و آمار نهایی تا روز 31 اعلام خواهد شد.

کاظمی گفت: پس از طی این مرحله، شوراهای اسلامی در دور جدید به طور رسمی از 9 مرداد ماه کار خود را آغاز خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها