کد خبر: 504371
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۱۷:۱۲
| |

مرتضی فنونی‌زاده،پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

قهرمانی در دستان پرسپولیس است/ آنها فرصت کوچکترین ریسک را ندارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رقابت میان پرسپولیس و سپاهان وجود دارد و این دو تیم سایه به سایه در کنار هم کار می‌کنند.

قهرمانی در دستان پرسپولیس است/ آنها فرصت کوچکترین ریسک را ندارند
کد خبر: 504371
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۱۷:۱۲

اعتمادآنلاین| مرتضی فنونی‌زاده در رابطه با پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینوم اراک گفت: پرسپولیس بهترین بازی خود در این فصل را در نیمه اول ارائه کرد. نیمه دوم هم بازیکنان خوب کار کردند. در این بازی ترابی بهتر بازی کرد، از حامد لک انتظار بیشتری می‌رفت اما در دقیه 60 بازی توپ توسط او لو رفت. در کل حساب شده کار کردند و گل کاشتند.

به گزارش میزان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد سرمربی این تیم عنوان کرد: گل‌محمدی مثل همیشه آرام و ساکت و بدون حاشیه ظاهر شد، او مربی بسیار صبور و حرفه‌ای است که فقط داوران می‌توانند عصبانی‌اش کنند.

فنونی‌زاده در رابطه با شانس قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر گفت: قهرمانی در دستان خود تیم پرسپولیس است، آن‌ها فرصت کوچکترین ریسک را ندارند. احتمال پیروزی استقلال بعید است، اما رقابت میان پرسپولیس و سپاهان وجود دارد و این دو تیم سایه به سایه در کنار هم کار می‌کنند.

وی در پایان در رابطه با دربی روز پنجشنبه میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: شرایط هر دو تیم استقلال و پرسپولیس خوب است هر دو این تیم با نتیجه 2 بر صفر در بازی قبل از دربی به پیروزی رسیده اند بنابراین بازی جذابی خواهد شد و امیدوارم در 90 دقیقه نتیجه مشخص شود. در کل دربازه‌بان و پنالتی‌زن‌های پرسپولیس از تیم حریف بهتر هستند و اگر کار به پنالتی بکشد هم مشکلی پیش نمی‌آید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها