کد خبر: 504373
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۲۵:۰۰
| |

پایان رأفت،مهاجم اسبق پرسپولیس:

نتیجه دربی حذفی هیچ ارتباطی به لیگ ندارد/ مغانلو شبیه من بازی می‌کند

مهاجم اسبق پرسپولیس نظر جالبی در خصوص شباهت سبک بازی خودش با مهاجم حال حاضر سرخپوشان دارد.

نتیجه دربی حذفی هیچ ارتباطی به لیگ ندارد/ مغانلو شبیه من بازی می‌کند
کد خبر: 504373
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پایان رأفت درباره پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و ادامه صدرنشینی این تیم اظهار داشت: به نظرم آلومینیوم تیم خیلی سختی نبود. البته آنها برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه داشتند، اما در اندازه‌های پرسپولیس نبودند. آلومینیوم مخصوصاً در دفاع تیم ضعیفی بود و کاملا تحت تاثیر پرسپولیس قرار داشت. کلاً تیم‌هایی که بخواهند مقابل پرسپولیس باز بازی کنند و به قول معروف فوتبال بازی کنند شکست می خورند و تیم هایی مثل فولاد که مقابل پرسپولیس کاملاً بسته بازی می‌کنند می توانند از این تیم امتیاز بگیرند.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: نکته مثبت پرسپولیس در بازی با آلومینیوم حضور همزمان ترابی، امیری و مغانلو در یک سمت زمین بود. این سه نفر با هم فوق‌العاده هماهنگ هستند و کنار هم و در یک سمت زمین عالی بازی می‌کنند. هر زمانی که توپ از سمت این سه نفر به سمت دروازه رفت تیم آلومینیوم به هم ریخت.

مهاجم اسبق پرسپولیس افزود: نکته دیگر بازی این بود که دید بازیکنان پرسپولیس نسبت به حریف بسیار بیشتر بود. بازیکنان آلومینیوم سر پایین فوتبال بازی می‌کردند، اما بازیکنان پرسپولیس کاملاً سر بالا بودند و با پاس‌های بلند جهت بازی را عوض می‌کردند. به هرحال کسب این 3 امتیاز آن هم 4 هفته قبل از پایان لیگ و در شرایط فعلی جدول کار بسیار مهمی بود.

رأفت در واکنش به اینکه خیلی‌ها سبک بازی شهریار مغانلو را به سبک بازی او تشبیه می‌کنند، گفت: این نظر مردم است و شاید هم درست باشد. پرسپولیس همیشه مهاجمی می‌خواهد که آن جلو بجنگد، دفاع حریف را اذیت کند، از قدرت سرزنی، دوندگی و شوت‌زنی استفاده کند تا فضا برای دیگر بازیکنان فراهم شود. هم من و هم شهریار مغانلو چنین سیستمی برای فوتبال بازی کردن داشتیم و داریم. مغانلو هم کاملاً نسبت به پرسپولیس تعصب دارد و دیدیم که شب گذشته با سرشکسته اصرار داشت که بازی کند. این نشان می‌دهد که همه بازیکنان پرسپولیس چقدر نسبت به این تیم تعصب دارند، این وسط مدیران هم باید از بازیکنان و کادر فنی حمایت کنند تا به پنجمین قهرمانی پیاپی برسیم.

وی درباره تقابل روز پنجشنبه پرسپولیس و استقلال در جام حذفی و اینکه آیا نتیجه بازی با استقلال می تواند روی پنجمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ و سه بازی آینده این تیم تاثیر بگذارد؟ تاکید کرد" هر نتیجه ای که در دربی رخ بدهد نباید روی 3 بازی باقیمانده لیگ و گلات قهرمانی تاثیر بگذارد. خوشبختانه پرسپولیس کادر فنی باتجربه ای دارد که می‌دانند باید برای بازی پنجشنبه چه کار کنند. فوتبال برد و باخت دارد و اصلاً نباید نتیجه دربی روی سه بازی نهایی لیگ اثر بگذارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: نه پیروزی در دربی باید باعث غرور در سه بازی آخر شود و نه شکست در دربی باید باعث به حاشیه رفتن تیم و از دست رفتن روحیه برای لیگ شود. نتیجه دربی جام حذفی هیچ ارتباطی به لیگ ندارد، هر چند به نظر من پرسپولیس 90 درصد استقلال را شکست می‌دهد اما آن بازی و نتیجه آن فقط باید مربوط به آن بازی باشد نه بعد از دربی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها