کد خبر: 504382
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۳۲:۳۳
| |

بهزاد داداش‌زاده،پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

کار مجیدی می‌تواند به فرهنگ و الگوی بدی تبدیل شود/ مدیرعامل پرسپولیس مشکلات مالی را برطرف کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار مجیدی می‌تواند به یک فرهنگ و الگوی بد و نامناسب تبدیل شود و بازیکنان را متوقع کند.

کار مجیدی می‌تواند به فرهنگ و الگوی بدی تبدیل شود/ مدیرعامل پرسپولیس مشکلات مالی را برطرف کند
کد خبر: 504382
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۳۲:۳۳

اعتمادآنلاین| بهزاد داداش‌زاده درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی بسیار خوب عمل کرد و در فاز حمله بی نظیر بود. این تیم یک بار دیگر توانست نشان دهد قهرمانی در ساق پای بازیکنان است. پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان باشد نباید به هیچ تیمی رحم کند و باید همه بازی های رو در رو را ببرد.

به گزارش میزان، وی با اشاره به اینکه بازیکنان علی‌رغم مشکلات زیاد توانستند یک بازی عالی خلق کنند گفت: بار‌ها گفته‌ام اگر پرسپولیس بتواند حاشیه را از تیم دور کند و به زمین راه ندهد پیروز و قهرمان است. بنابراین هیچ تیمی نمی‌تواند پرسپولیس را شکست دهد، به جز حاشیه!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تا پایان فصل 3 بازی دیگر دارد که می‌تواند هر سه تیم را شکست دهد و به پیروزی برسد. از مدیرعامل باشگاه خواهشمندم مشکلات مالی بازیکنان را برطرف کند. آن‌ها با وجود مشکلات عدیده‌ای که داشتند در بازی‌ ها خوش درخشیدند.

داداش‌زاده در پایان با اشاره به اینکه فرهاد مجیدی از جیب خود به بازیکنان پاداش می‌دهد گفت: کار خوب مجیدی که به فکر بازیکنان است را درک می‌کنیم، اما سوال اینجاست که چرا نباید باشگاه مشکلات را حل کند تا سرمربی از جیب خود هزینه کند. این اتفاق می‌تواند به یک فرهنگ و الگوی بد و نامناسب تبدیل شود و بازیکنان را متوقع کند و حتی بعد‌ها بازیکنان باشگاه و مدیرعامل را برای تیم انتخاب کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها