کد خبر: 504385
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۳۷:۴۴
| |

توصیه بهتاش فریبا به استقلالی‌ها در آستانه دربی: وارد حاشیه نشوید!

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه در آستانه دربی پایتخت به بازیکنان و مربیان این تیم توصیه کرد از پرداختن به حواشی خودداری کنند.

توصیه بهتاش فریبا به استقلالی‌ها در آستانه دربی: وارد حاشیه نشوید!
کد خبر: 504385
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۳۷:۴۴

اعتمادآنلاین| بهتاش فریبا درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: نیمه اول بازی بار فنی زیادی نداشت. سایپا آنالیز کاملی از استقلال داشت و روزنه‌‌ها را بسته بود. تیم ما هم به دلیل غیبت برخی بازیکنان تغییراتی کرده بود. استقلال در نیمه اول خوب نبود و تنها فرشید اسماعیلی نمایش بهتری داشت. در نیمه دوم یکسری تغییرات انجام شد و احمد موسوی جای سبحان خاقانی را گرفت و روند حرکتی تیم بهتر شد. بابک مرادی نیز هر زمان در زمین بوده، تأثیرگذاری خودش را نشان داده است. در نهایت بهترین تعویض استقلال، ورود ارسلان مطهری بود که پس از مدت‌ها پای او به گلزنی باز شد.

به گزارش تسنیم،وی افزود: با این پیروزی، فاصله استقلال با سپاهان و پرسپولیس در جدول رده‌بندی حفظ شد. چیزی که اهمیت داشت، شکست گل‌گهر سیرجان برابر حریفش بود تا سهمیه آسیایی استقلال قطعی شود. اگر سهمیه ایران توسط AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2+2 باشد، استقلال سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را گرفته است. امیدوارم در دربی نیز تیم نتیجه خوبی بگیرد و روند صعودی تیم مجیدی تداوم یابد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به دربی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه خاص بوده است و شرایط خاص خودش را دارد. این دیدار نه به جدول ارتباطی دارد و نه به شرایط دو تیم قبلی از مسابقه. در این مسابقه تیمی که بتواند تمرکز داشته باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند، قطعاً برنده دربی خواهد شد. هر دو تیم شانس برنده شدن را دارند، اما ما قدرت بیشتری برای بردن پرسپولیس داریم.

فریبا خاطر نشان کرد: امیدوارم مصدومان برسند و مشکلی نداشته باشیم. بودن وریا غفوری در دربی خیلی مهم است. شیخ دیاباته هم دقایق کمی مقابل سایپا بازی کرد، اما نشان داد که برای ادامه بازی‌ها انگیزه دارد. برای این بازی تیم باید تمرکز داشته باشد و البته به حاشیه‌ها ورود نکند. اگر هر اشکالی وجود دارد، مربیان و بازیکنان نباید فعلاً آن را ببینند تا با تمرکز بالا به استقبال دربی بروند.

وی ادامه داد: برای دربی لازم نیست به بازیکنان بگویید تمرکز تمرینی داشته باشید و استراحت کنید، چون خودشان به دلیل در پیش بودن دربی این مسائل را رعایت می‌کنند. بازیکنان می‌دانند دربی ماندگار است و همیشه از آن صحبت می‌شود. بنابراین بهتر است مربیان، بازیکنان و مسئولان باشگاه خود را وارد حاشیه نکنند، هر چند که در آستانه دربی حاشیه درست می‌کنند. استقلال در پنج بازی گذشته تیم‌های مطرحی چون پدیده مشهد، گل‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز و ... را برده و تنها یک مساوی داشته است. امیدوارم مهمترین بازی فصل را نیز ببرد و در نهایت به قهرمانی جام حذفی برسد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه برخی افراد اعتقاد دارند پیروزی در دربی از کسب جام قهرمانی ارزش بیشتری دارد، خاطر نشان کرد: این مسئله سلیقه‌ای است. طبیعتاً نباید این موضوع مهم باشد، چون وقتی ببازید و قهرمان شوید بهتر است تا اینکه ببرید و قهرمان نشوید، اما خیلی از هواداران می‌گویند قهرمان نشوید و دربی را ببرید. من که دوست دارم استقلال دربی را ببرد و قهرمان جام حذفی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها