چالشهای یک انتخاب به سرانجام نرسیده 

چالشهای یک انتخاب به سرانجام نرسیده 

رئیس کمیته جوانان نسبت به اظهارات روز گذشته عزیزی خادم درخصوص وظایف مهدی مهدوی کیا واکنش نشان داد .

چالشهای یک انتخاب به سرانجام نرسیده 
کد خبر: 504395
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۵۰:۰۵

اعتمادآنلاین| یکی از مصوباتی که در جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال که روز یکشنبه 20 تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، حضور مهدی مهدی کیا کاپیتان اسبق تیم ملی ایران به‌عنوان سرمربی تیم امید ایران بود که این خبر به‌محض اینکه اعلام شد واکنش‌های بسیار زیادی را در محافل فوتبالی به همراه داشت.

به گزارش ورزش سه،این در حالی است که این خبر به فاصله تنها یک ساعت پس از اعلام آن توسط سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در سایت فدراسیون، دستخوش تغییراتی شد و حضور مهدی کیا را منوط به موافقت باشگاه هامبورگ دانست. ضمن اینکه در خبر اصلاح‌شده عزیزی خادم عنوان داشت، قرار است مهدی کیا علاوه بر سرمربی گری تیم امید در تمامی رده‌ها کنار تیم ملی باشد.

در همین رابطه میرشاد ماجدی که چندی پیش به‌عنوان رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال انتخاب شد نسبت به این اظهارات عزیز خادم واکنش نشان داد و تلویحاً اعلام کرد که در صورت حضور مهدوی کیا حاضر به همکاری با فدراسیون فوتبال نیست و کلید این کمیته را در اختیار روسا قرار می‌دهد.

ماجدی ضمن اعلام این‌که با او در این خصوص هیچ صحبتی نشده است گفت: با بنده چنین صحبتی نشده و حقیقتاً من هم این موضوع را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم. همکاران رسانه‌ای تماس‌ها متعددی از روز گذشته با من پیرامون این اظهارنظر عزیزی خادم گرفتند، اما همان‌طور که می‌دانید کمیته جوانان یک وظیفه ذاتی دارد که تیم‌های پایه را هماهنگی کند. من هم به‌عنوان مسئول کمیته باقدرت و به کارم ادامه می‌دهم مگر آنکه عزیزی خادم تصمیم داشته باشد از فرد دیگری به‌جای من استفاده کند.

ماجدی در ادامه با تأکید بر این موضوع که دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند تصریح کرد: واقعیت این است که دو حاکم در یک اقلیم نمی‌توانند کار کنند که در آن صورت آش یا شور می‌شود یا بی‌نمک. اگر آقای عزیزی خادم، علاقه‌مند است که کار را به مهدی مهدوی کیا بسپارد، طبیعتاً سند کمیته جوانان به اسم من نخورده و این کمیته ارث پدری من هم نیست. در آن صورت من کلید این کمیته را در اختیار روسا قرار می‌دهم و به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه تمام تلاش خود را انجام می‌دهم که به فوتبال این مملکت خدمت کنم.

به‌هرحال باید ظرف روزهای آتی منتظر واکنش مهدی مهدوی کیا باشیم و اینکه او آیا در درجه اول می‌تواند رضایت‌ باشگاه هامبورگ را برای حضور در ایران جلب کند و اینکه در صورت احقاق این امر آیا او حاضر است علاوه بر سرمربیگری تیم امید بر تمام رده‌های ملی نظارت داشته باشد یا خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها