کد خبر: 504815
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۰۹:۰۳:۱۹
| |

مهدی پاشازاده:

استقلال شانس زیادی برای موفقیت در شهرآورد دارد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در صورتی که پرسپولیس را شکست دهد به طور حتم گام بلندی برای قهرمانی در جام حذفی بر می‌دارند و به طور حتم قهرمان می‌شوند و لیاقت این کار را دارد.

استقلال شانس زیادی برای موفقیت در شهرآورد دارد
کد خبر: 504815
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۰۹:۰۳:۱۹

اعتمادآنلاین| مهدی پاشازاده با اشاره به پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال در بازی با سایپا باهوش عمل کرد و توانست در پایان به آنچه استحقاق و لیاقتش را داشت برسد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.


به گزارش ایرنا، وی افزود: یکی از مشکلاتی که استقلال در گذشته داشت خط دفاعی این تیم بود اما این خط دفاعی به یک انسجام رسیده و عملکرد آنها تحسین‌ برانگیز است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال چالش‌هایی دارد و در شرایط سخت به برد می‌رسد و همین باعث می‌شود که روحیه و انگیزه آبی‌پوشان افزایش پیدا کند.

پاشازاده تصریح کرد: همه باید کمک کنند تا روند رو به رشدی که استقلال دارد ادامه پیدا کرده و در هفته‌های آینده به بردهای ارزشمندی دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: استقلال باید تمرکز کامل برای دربی داشته و با آرامش مقابل پرسپولیس بازی کند، اگر آبی‌پوشان میانه زمین را به سود خود رقم بزنند شانس زیادی برای برد خواهند داشت.

باز‍یکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در صورتی که پرسپولیس را شکست دهد به طور حتم گام بلندی برای قهرمانی در جام حذفی بر می‌دارد و به طور حتم قهرمان می‌شوند و لیاقت این کار را دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها