کد خبر: 504878
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۱:۳۴:۱۴
| |

طرح‌های ملی وزارتخانه‌های ورزش و راه با دستور روحانی افتتاح شد

بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان در سراسر کشور با ارزش سرمایه‌گذاری 21 هزار میلیارد تومان و با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری انجام شد.

طرح‌های ملی وزارتخانه‌های ورزش و راه با دستور روحانی افتتاح شد
کد خبر: 504878
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۱:۳۴:۱۴

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در هشتاد و یکمین برنامه افتتاح طرح های ملی با عنوان تدبیر و امید برای جهش تولید، بهره برداری از 37 پروژه بزرگراهی، بندری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین افتتاح سالن های چند منظوره ورزشی شش هزار نفره در شهرهای ساری و شیراز و 262 فضای ورزشی دیگر در سطح کشور را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، 37 طرح بزرگراهی، بندری و راهداری و حمل و نقل که اشتغالزایی هزار و 422 نفر را به همراه دارد شامل بهره برداری از 321 کیلومتر پروژه بزرگراهی و باند دوم راه اصلی در کشور، افتتاح هشت طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و 16 پروژه بندری است.

افتتاح سه پست اسکله نفتی، انواع سامانه های اعلام حریق و سامانه مرجع دریایی در استان‌های مازندران و بوشهر از جمله 16 پروژه بندری هستند که امروز با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسند.

گشایش سالن های چندمنظوره ورزشی 600 نفره در ساری و شیراز و افتتاح 262 فضای ورزشی چند منظوره کشور از دیگر برنامه های افتتاح 37 طرح های ملی هستند که امروز با حضور رئیس جمهوری افتتاح شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها