کد خبر: 504903
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۳:۰۳:۲۲
| |

آنالیز:

تقلب به لک و حسینی برای گرفتن ضربات پنالتی

با توجه به اینکه دیدار استقلال و پرسپولیس در جام حذفی برگزار می‌شود احتمال داده می شود برنده این بازی در ضربات پنالتی مشخص شود.

تقلب به لک و حسینی برای گرفتن ضربات پنالتی
کد خبر: 504903
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۳:۰۳:۲۲

اعتمادآنلاین| پرسپولیس تهران و استقلال تهران در چارچوب مرحله جام حذفی عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، دو تیم درحالی به مصاف هم خواهند رفت که سال گذشته نیز دو تیم در جام حذفی در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند و در پایان نتیجه این بازی در پایان 120 دقیقه 2 - 2 شد و استقلال در ضربات پنالتی موفق شد پرسپولیس را شکست دهد. به همین دلیل احتمال اینکه دیدار امروز دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود بسیار بالاست از همین رو به آنالیز ضربات پنالتی دو تیم خواهیم پرداخت.

ارسلان مطهری مهاجم استقلال که با دبل در بازی قبلی این تیم در برابر سایپا برای قرمزها خط و نشان کشیده تمامی پنج پنالتی آخر خود را تبدیل به گل کرده که 4 تایی آن سمت راست دروازه زده شده و یک ضربه به وسط دروازه زده شده است از همین رو می‌توان مطهری را بهترین پنالتی زن استقلال دانست.

مهدی ترابی که پنالتی زن نخست پرسپولیس است در بازی قبلی این تیم موفق به زدن گل و دادن یک پاس منجر به گل شده است تا او نیز برای رقیب سنتی خط و نشان بکشد. ترابی هر 5 پنالتی آخر خود را تبدیل به گل کرده است آن هم با این تفاسیر که او در ضربات خود تنوع بیشتری نسبت به مطهری به خرج داده است. او 3 پنالتی خود را به سمت راست دروازه زده است و 2 پنالتی را به سمت چپ تا از این حیث بهترین پنالتی زن قرمزها باشد.

شیخ دیاباته و وریا غفوری از استقلال و شهریار مغانلو از پرسپولیس عملکردی مشابه هم داشتند. آنها از 5 پنالتی آخر خود تنها یک پنالتی را از دست دادند. دیاباته 3 ضربه را به سمت چپ دروازه زده که گل شده است و یک ضربه را به میانه سمت راست دروازه زده که تبدیل به گل شده و تنها پنالتی که به وسط دروازه زده از دست رفته است.

وریا غفوری 3 پنالتی خود را به وسط دروازه زده است که تبدیل به گل شده و یکی را نیز به سمت چپ دروازه شلیک کرده است. تنها ضربه‌ای که وریا از دست داده به سمت راست دروازه زده شده که به بیرون رفته است.

مغانلو نیز همچون ترابی تنوع زیادی در ضربات پنالتی خود داشته، او دو ضربه را بازیکن راست دروازه زده که تبدیل به گل شده و 2 ضربه دیگر را نیز به وسط دروازه زده که آنها نیز به کل تبدیل شده است. تنها توپی که مغانلو از دست داده‌ به سمت چپ دروازه زده شده است.

امید عالیشاه کاپیتان دوم قرمزها اما عملکرد متوسطی در زدن ضربات پنالتی داشته است. او 3 ضربه خود را به سمت راست دروازه زده که 2 توپ تبدیل به گل شده و یکی توسط دروازه‌بان مهار شده و یک ضربه نیز به سمت چپ دروازه زده شده که به بیرون رفته است.

مهدی پور نیز 2 ضربه آخر پنالتی خود را به سمت چپ دروازه زده که هر دو تبدیل به گل شده و آن سمت نیز سرلک نیز همین آمار را از خود به ثبت رسانده با این تفاوت که او یک ضربه به سمت راست دروازه زده و یک ضربه به سمت چپ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها