کد خبر: 504951
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۵:۱۶:۱۱
| |

شیث رضایی:

بُردن تیم بزرگی مانند پرسپولیس آرزوی استقلال است

مدافع سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس گفت: ما تیم بزرگی هستیم که در چند سال گذشته قهرمان بلامنازع فوتبال ایران بوده و تیم‌هایی چون استقلال، آروزی بُردن ما را دارند.

بُردن تیم بزرگی مانند پرسپولیس آرزوی استقلال است
کد خبر: 504951
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۵:۱۶:۱۱

اعتمادآنلاین| نود و ششمین شهرآورد پایتخت، از ساعت 19:45 عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، شیث رضایی، در مورد این بازی، کری‌های دو تیم قبل از این دیدار، بحث انتشار قراردادها و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

به دربی رسیدیم. این بازی را چطور می‌بینید؟

این بازی همیشه برای دو تیم و هوادارانش حساسیت‌های خودش را داشته است. مهم نیست در این بازی چه وضعیتی داشته باشید و در جدول در چه جایگاهی قرار دارید. مهم تنها دقایق طول بازی است که با سایر مسابقات برای تیم ها متفاوت است.

هم استقلال و هم پرسپولیس در مسابقات قبلی‌شان نتایج خوبی گرفتند و با وضعیت خوبی به استقبال این جدال می‌آیند.

شما نگاه کنید، پرسپولیس در سال‌های اخیر همه نوع افتخاری در کارنامه‌اش داشته است. 4 قهرمانی متوالی لیگ، قهرمانی جام حذفی، سوپرجام، نایب قهرمانی آسیا. پیروزی برابر تیمی با این افتخارات برای هر تیمی آرزو است که استقلال هم از این قائده مثتسنی نیست. اما به طور حتم مانند همیشه پرسپولیس برنده این جدال حساس است.

اینکه با قاطعیت گفتی برنده دربی هستیم کری برای استقلالی‌ها بود؟


واقعیت است. یک تیم سید یک آسیا با یک تیم سید سه بازی دارد. ما آنقدر جام بردیم و موفقیت کسب کردیم که دیگر چنین موفقیت‌هایی برایمان تکراری شده است، اما این بازی برای حریف حساس است چرا که آنها می خواهند به هر نحوی شده مقابل یکی از قدرت‌های آسیا خودی نشان دهند.

اما خیلی‌ها معتقد هستند پرسپولیس با برخی حمایت‌ها توانسته این موفقیت‌ها را کسب کند.

دیگر این حرف‌ها خنده دار است. آیا کیفیت تیم و عملکردی که پرسپولیس دارد نشان دهنده همه چیز نیست؟ در ایران حمایت شدیم در آسیا چطور؟ چرا در آسیا مدام پای ثابت مرحله نیمه نهایی و فینال هستیم؟ ما پرسپولیس بزرگ هستیم و نیازی به تعریف نداریم.

در چند وقت اخیر صحبت در مورد افشای قراردادها شده است. نظر شما در ین باره چیست؟

فکر می کنم مردم خودشان بهترین قاضی هستند. همه دیگر می دانند که چه خبر است؟ آنها که این حرف ها را می زنند نمی‌گوییم قرارداد همه بلکه بیایند قرارداد تنها 3 بازیکن را منتشر و مقایسه کنند.

استقلالی‌ها در چند وقت اخیر چندین بار به صورت رسمی علیه پرسپولیس و صحبت‌های گل محمدی واکنش نشان دادند. نظر شما در این باره چیست؟

پرسپولیس قدرت ایران و آسیا است و خیلی ها دوست دارند پیگیر این تیم باشند. بهتر است به این مسائل اهمیت داده نشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها