کد خبر: 504954
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۵:۲۱:۲۵
| |

فریبا:

مجیدی و تیمش شایستگی برتری در شهرآورد را دارند

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: استقلال شرایط خوبی دارد، به طور حتم فرهاد مجیدی و شاگردانش شایستگی برتری در شهرآورد را دارند.

مجیدی و تیمش شایستگی برتری در شهرآورد را دارند
کد خبر: 504954
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۵:۲۱:۲۵

اعتمادآنلاین| «بهتاش فریبا» با اشاره به پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: سایپا با تمام نفرات خود دفاع می‌کرد و آنها به دنبال این بودند تا به حداقل امتیاز مقابل استقلال برسند.

وی افزود: استقلال در نیمه دوم به بازی سرعت داد و فرهاد مجیدی با تغییراتی که در روند تیم ایجاد کرد جریان مسابقه را به سود آبی‌پوشان تغییر داد.

به گزارش ایرنا، پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فرشید اسماعیلی در خط هافبک استقلال عملکرد خوبی داشت و توانست نظم خوبی را به این منطقه دهد، او فرصت‌های خوبی را برای مهاجمان خلق کرد.

تصریح کرد: تماشای بازی مهدی قایدی لذت‌بخش است و او توانست باز هم در خط حمله خوش بدرخشد و با پنالتی‌ای که گرفت پیروزی آبی‌پوشان را هموار کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استقلال امروز پنجشنبه‌ در مهم‌ترین بازی حذفی به مصاف پرسپولیس می‌رود، مجیدی به چند بازیکن خود استراحت داد، این برد در آستانه شهرآورد از نظر روحی می‌تواند کمک زیادی کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال شرایط خوبی دارد، به طور حتم مجیدی و شاگردانش این توانایی و شایستگی را دارند با بردن دربی گام بلندی برای قهرمانی در این جام بردارند.

شهرآورد نود و ششم پایتخت از ساعت 19:45 دقیقه امروز و در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی باشگاه های کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها