محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور:

بیش از 140 هزار واحد برای محرومان ساخته شده است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان و برنامه و بودجه با بیان اینکه بسیار خرسندم که درطول خدمتم شاهد شادمانی مردم درافتتاح پروژه های بزرگ بوده ایم گفت: طی خدمت دولت تدبیر و امید بیش از 140 هزار واحد برای محرومان ساخته شد و کلید 75 هزار واحد به آنها سپرده شده است.

بیش از 140 هزار واحد برای محرومان ساخته شده است
کد خبر: 505083
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۱۲:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت روز جمعه در آئین افتتاح مسجد صفی رشت اظهار داشت: سدهای بزرگ و خطوط راه آهن متعدد که از همدان تا تبریز و ارومیه و از آنجا به سنندج در حال اتصال به شبکه سراسری ریلی هستند . علاوه بر این خط ریلی چابهار به زاهدان و از آنجا به خاش از جمله پروژه های عظیمی بود زمینه اشتغال ، توسعه و شادمانی مردم را به دنبال داشت.

وی گفت: تردید نکنید کارها از محضر خداوند پنهان نمی ماند؛خیلی ها نمی بینند یا اگر می بینند از آن می گذرند یا انتقاد می کنند زیرا به عمق کار التفات ندارند.

به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهور بهره برداری از پروژه مرمت مسجد صفی رشد یا یکی از پروژه های هویتی مردم این دیار دانست و ادامه داد: این بنا از لحاظ تاریخی ، دینی و اعتقادی برای مردم رشت از اهمیت بالایی برخودار بوده و همواره تکمیل آن دغدغه آنها بود.

نوبخت تاکید کرد : شاید مساجد دیگری هم در این شهر به نوعی نیاز به مساعدت دارند که حتما برای این موضوع برنامه ریزی می شود .

وی با بیان اینکه نباید هیچ منتی بر سر مردم باشد افزود: هر اقدامی که صورت گرفت وظیفه مسئولان بوده و ادای حق مردم بود.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه طی سفر دوروزه خود به استان گیلان در بهرهبرداری از چند پروژه حضور یافت که زورخانه رشد و مرمت مسجد صفی از جمله این پروژه ها بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها