حماس خواستار آماده‌باش جوانان فلسطینی در بیت‌المقدس شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) از جوانان بیت المقدس خواست تا در سراسر این شهر از امروز (شنبه) جهت مقابله با شهرک نشینان صهیونیست در آماده باش بسر ببرند.

حماس خواستار آماده‌باش جوانان فلسطینی در بیت‌المقدس شد
کد خبر: 505249
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۰۸:۴۶:۲۶

اعتمادآنلاین| حماس به دنبال فراخوان شهرک نشینان صهیونیست مبنی بر یورش به مسجد الاقصی در شهر بیت المقدس ، رژیم صهیونیستی را از آزمودن صبر و تحمل مقاومت برحذر داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری " قدس پرس" گروه های تندرو اسراییلی خواستار یورش بردن به مسجد الاقصی در 18 ژوئیه جاری ( یکشنبه 27 تیر ماه ) شدند.

همچنین تشکیلات صهیونیستی به اصطلاح " جنبش حاکمیت در اسراییل " خواستار برگزاری راهپیمایی توسط شهرک نشینان در اطراف دیوارهای بخش قدیمی شهر بیت المقدس شد.

حماس با صدور بیانیه ای از دولت اسراییل به عنوان دولت " نوجوانان شیطان صفت" نام برده و آن را از آزمودن صبر و تحمل قهرمانان مقاومت برحذر داشت زیرا آنان به گفته حماس مردانی هستند که در دفاع از مسجد الاقصی خستگی نمی شناسند.

حماس از فلسطینیان و مقاومت قهرمان در نوار غزه خواست تا انگشت شان روی ماشه باقی بماند تا رژیم اشغالگر بفهمد که نیروهای مقاومت" سپر مسجد الاقصی و شمشیر از نیام بیرون آمده بیت المقدس" هستند.

حماس از جوانان بیت المقدس خواست تا در سراسر این شهر از امروز (شنبه) جهت مقابله با شهرک نشینان صهیونیست در آماده باش بسر ببرند.

حماس از فلسطینیان کرانه باختری و ساکن سرزمین های اشغالی هم خواست تا در روز دوشنبه هفته جاری مصادف با روز عرفه در فلسطین به سوی مسجد الاقصی رهسپار شوند.

بر اساس این گزارش، ده ها شهرک نشین صهیونیست به طور تقریبا هر روز از دروازه المغاربه واقع در دیوار غربی مسجد الاقصی با تسهیلات و همراهی پلیس اسراییل به مسجد الاقصی یورش می برند.

پلیس اسراییل در سال 2003 علیرغم محکومیت های پی در پی اداره اوقاف اسلامی در بیت المقدس مجوز یورش به مسجد الاقصی را صادر کرد.

لازم به یادآوری است که اداره اوقاف اسلامی بیت المقدس از جمله مسجد الاقصی زیر نظر وزارت اوقاف اردن قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها