کد خبر: 505261
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۰۹:۰۱:۰۶
| |

فاطمه بغلانی ،مربی کاراته:

امیدوارم عباسعلی مدال المپیک را هم به کارنامه خود اضافه کند/ بهمنیار ورزشکار با انگیزه‌ای است

مربی کاراته گفت: امیدوارم حمیده عباسعلی مدال المپیک توکیو را هم به کارنامه خود اضافه کند.

امیدوارم عباسعلی مدال المپیک را هم به کارنامه خود اضافه کند/ بهمنیار ورزشکار با انگیزه‌ای است
کد خبر: 505261
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۰۹:۰۱:۰۶

اعتمادآنلاین| فاطمه بغلانی، مربی کاراته، درباره آخرین شرایط تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو اظهار کرد: خوشبختانه همانطور که مدت‌هاست اعلام شده کاراته قرار است برای نخستین بار در المپیک شرکت کند و قطعا این مسئله برای کشورمان که استعدادهای خوبی هم دارد می تواند نتایج خوبی را در پی داشته باشد. تیم ایران در بخش بانوان تا به 2 سهمیه قطعی دارد.

به گزترش برنا، وی ادامه داد:حمیده عباسعلی که نیازی به تعریف ندارد در جهان رنک‌دار است و کاراته‌کای با تجربه به شمار می‌رود. او دوران مصدومیت خود را هم به خوبی سپری کرد و حالا در کنار تیم تمرین می‌کند. امیدوارم در این رویداد مهم جهانی هم بتواند از تجربیات خود و مربی‌اش به خوبی بهره ببرد و مدال خوش‌رنگ المپیک را هم به کارنامه خود اضافه کند.



او با اشاره به توانایی بالای سارا بهمنیار ادامه داد: سارا کاراته‌کای جوان اما بسیار باهوش و با استعداد است. هم در کنار تیم تمرین می‌کند و هم زیر نظر مربی خصوصی خود خانم قاسمی روند آماده‌سازی خود را به خوبی پشت سر می گذارد. کاراته بانوان پتانسیل بالایی دارد و آرزو می کنم نتایج خوبی را هم مانند همیشه به دست بیاورد.

بغلانی گفت: متاسفانه اتفاق که برای بهمن عسگری در بخش کاراته مردان رخ داد بسیار تلخ بود. همه مطمئن هستیم عمدی در کار نبوده اما به هرحال اتفاقی است که افتاده است. از دست رفتن یک سهمیه برای خانواده کاراته ناراحت کننده بود و طبیعی است هم تیمی‌هایش را تحت تاثیر بگذارد اما امیدوارم سایر نمایندگان ما در توکیو بتوانند عملکرد قابل دفاعی را ارائه دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها