ناصر ابراهیمی،مربی پیشین تیم پرسپولیس:

پرسپولیس باید این باخت را فراموش کند/ قهرمانی در لیگ برتر مهم‌تر از جام حذفی است/ همه از تیم گل‌محمدی حمایت می‌کنیم

مربی پیشین تیم پرسپولیس گفت: علت سرد و کسل بودن این دربی ترس از باخت بود.

پرسپولیس باید این باخت را فراموش کند/ قهرمانی در لیگ برتر مهم‌تر از جام حذفی است/ همه از تیم گل‌محمدی حمایت می‌کنیم
کد خبر: 505273
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۰۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ناصر ابراهیمی برنا با اشاره به دربی اخیر سرخابیها در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: در عمر فوتبالی ام بازی به این اندازه سرد و کسل کننده ندیده بودم. شاید خیلی ها پس از تماشای دقایقی از این دیدار ترجیح داده باشند در شبکه دیگر سریال تماشا کنند. به نظرم در 90 دقیقه دو تیم هیچ کار خاصی نکردند و بیشتر توپ در وسط زمین در حال رفت و برگشت بود و شاید تا صبح هم این دیدار در جریان بازی گلی به خود نمی دید!



به گزارش برنا، او در ادامه تاکید کرد: علت سرد و کسل بودن این دیدار ترس از باخت بود. همین ترس باعث شده بود نه پرسپولیس از نقاط ضعف استقلال استفاده کند و نه استقلالی ها جرات بازی رو به جلو را داشته باشند. اگر یکی دو موقعیتی مثل ضربه عیسی و عبدی از سمت پرسپولیسی ها و تک به تک قایدی از سمت استقلالی ها روی دروازه پرسپولیس شکل نمی گرفت این دیدار بی روح ترین بازی سال لقب می گرفت! روند کلی بازی به گونه ای بود که انگار دو تیم برای تفریح در زمین بازی می کردند نه دیداری رسمی. ایکاش شرایط به گونه ای بود که این دو تیم در مرحله ای مثل فینال روبروی هم قرار می گرفتند تا بازی جذاب تر و بهتر شود.

مربی اسبق پرسپولیس درمورد پنالتی‌های این دیدار گفت: من خبر ندارم که دو تیم در هفته قبل تمرین پنالتی داشته اند یا نه اما روند پنالتی زنان دو تیم به گونه ای بود که انگار از قبل و از نظر روحی و روانی آمادگی پنالتی را ندارند! جالب ترین مساله این بود که مهاجمان در پنالتی ها موفق نبودند که این موضوع خیلی تعجب آور بود. قاعده و قانون برد و شکست در پنالتی با بازی در زمان رسمی هر دیدار کاملا فرق دارد و پنالتی روندی 50-50 دارد که از هیچ قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند.

او تاکید کرد: درست است پرسپولیس با پیروزی در این بازی می توانست تا کسب یک جام دیگر پیش برود اما دنیا برای این تیم به آخر نرسیده است و همیشه قهرمانی در لیگ برتر خیلی مهم تر از جام حذفی است و بچه ها و کادر باید هرچه سریع‌تر این بازی، نتیجه اش و اتفاقاتش را به دست فراموشی سپرده و تمام تمرکز خود را به قهرمانی در لیگ و کورس با سپاهان معطوف کنند.


ابراهیمی درخصوص عیسی آل کثیر و مهدی عبدی که دو پنالتی حساس را در این دیدار از دست دادند به خبرنگار برنا گفت: در این سال ها همه دیده ایم که بزرگترین بازیکنان در سراسر دنیا در شرایط خاص پنالتی های حساسی را از دست داده اند و نمی توان به این دو پرسپولیسی هم به خاطر از دست دادن پنالتی ها خرده گرفت. آنها مهاجمان خوبی هستند که در بازی ها و مقاطع مهمی گل های حساسی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده اند. برای این دو و بقیه اعضای تیم دنیا به آخر نرسیده است. در شرایط فعلی مهم ترین موضوع قهرمانی در لیگ است که یحیی باید با کمک اتاق فکرش یعنی افشین پیروانی، مطهری، کریم باقری، فنایی و دیگر همکارانش روی نیمکت روحیه را به تیم برگرداند. در شرایط فعلی پرسپولیس نیازمند ریکاوری روحی و روانی است تا در حالی که حمایت هواداران و پیشکسوتان را پشت سر خود می بیند برای پنجمین قهرمانی اش بجنگد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درمورد چهره شاخص این دیدار خاطرنشان کرد: به نظر من هیچ کدام از بازیکنان دو تیم در این دیدار در حد و اندازه های خود نبودند و همه نفراتی که در زمین حضور داشتند از روزهای اوج خود فاصله داشتند. در این شرایط عملکرد فرشاد فرجی چشم مرا گرفت. او با توجه به اینکه تازه در نیم فصل به پرسپولیس آمده در این دیدار نمایش خوبی داشت و در حالی که شاید خیلی ها نگران جای خالی سیدجلال حسینی بودند، به خوبی از پس مسئولیتی که برعهده اش گذاشته بودند، برآمد و تنها چهره شاخص این دربی بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها