کد خبر: 505378
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۱:۳۴:۵۵
| |

مقام دولت ترامپ:

جمهوریخواهان تهدید شماره یک امنیت ملی هستند

یک مقام سابق دولت ترامپ، حزب جمهوریخواه آمریکا را "تهدید امنیت ملی شماره یک" توصیف کرد.

جمهوریخواهان تهدید شماره یک امنیت ملی هستند
کد خبر: 505378
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۱:۳۴:۵۵

اعتمادآنلاین| مایلز تیلور، یک مقام سابق وزارت امنیت داخلی آمریکا این اظهارات را در جریان مصاحبه با ام.اس.ان.بی.سی مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، تیلور گفت: من در کارم عامل سیاسی نبوده‌ام. هرگز در طول زندگی‌ام در کمپنی جز کمپین علیه ترامپ کار نکرده‌ام. من از امنیت ملی هستم و علیه داعش، القاعده و روسیه کار کرده‌ام.

او افزود: و تهدید امنیت ملی شماره یک که در طول حیاتم علیه دموکراسی این کشور دیده‌ام، حزبی است که من داخل آن هستم، حزب جمهوریخواه. این تهدید امنیت ملی شماره یک برای ایالات متحده آمریکاست.

این مقام آمریکایی هشدار داد، چنانچه جمهوریخواهان کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرند، این مجلس به "خانه ارواح" تبدیل میشود. او گفت اگر رهبر اقلیت کوین مک‌کارتی به ریاست مجلس برسد، در واقع به دست دونالد ترامپ به چکش رئیس مجلس تبدیل خواهد شد.

مایلز تیلور اینطور نتیجه گرفت که "اگر کوین مک‌کارتی ادای احترام به یک بازنده ریاست جمهوری را که دو بار استیضاح شده است ادامه دهد، فکر می‌کنم باید توجه همه آمریکایی‌ها را به آن جلب کرده و به آنها درباره آینده این کشور و امنیت ملی هشدار دهیم."

تیلور از 2017 تا 2019 در وزارت امنیت داخلی آمریکا مشغول به کار بود و در برهه‌ای رئیس دفتر کرستن نیلسون، وزیر امنیت داخلی سابق شد. تیلور چند هفته پیش از انتخابات 2020 فاش کرد که نویسنده ناشناس مقاله‌ای در نیویورک تایمز است که در سال 2018 با عنوان "من بخشی از مقاومت داخل دولت ترامپ هستم" منتشر شد.

این سیاستمدار روز جمعه در پیامی توییتری از اظهاراتش دفاع کرد. او گفت: پای حرفهایم ایستاده‌ام. مگر اینکه حزبم اصلاحات انجام دهد. عناصر افراطی آن تهدیدی اصلی علیه دموکراسی ما هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها